رئیس  اتاق اصناف ساوجبلاغ در دیدار با پیام رئیسی شهردار هشتگرد گفت: امسال به دستور استاندار البرز و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران قرار است که در هر شهرستان نمایشگاه بهاره به منظور فروش اقلام مورد نیاز شهروندان به صورت ویژه دایر شود. # میرزائیان با اشاره به نقش شهرداری بیان کرد: شهرداری و شورای […]

 رئیس  اتاق اصناف ساوجبلاغ در دیدار با پیام رئیسی شهردار هشتگرد گفت: امسال به دستور استاندار البرز و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران قرار است که در هر شهرستان نمایشگاه بهاره به منظور فروش اقلام مورد نیاز شهروندان به صورت ویژه دایر شود.
# میرزائیان با اشاره به نقش شهرداری بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر میتواند با ایجاد بستری امن و مناسب در برپایی هر چه بهتر نمایشگاه بهاره نقش بسزایی داشته باشد.
#رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ افزود: شهرستان ساوجبلاغ با محوریت شهر هشتگرد نیاز اساسی به یک محل جهت ایجاد نمایشگاه دائمی دارد که قطعا صنوف میتوانند از محل نمایشگاه در طول سال برای فروش های ویژه استفاده کنند.
# دبیر کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران تشریح کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی علاوه بر سودآوری برای شهرداری مکانی برای حمایت از کسب و کار خُرد و مشاغل خانگی برای فروش در راستای اشتغالزایی است.
مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در این دیدار بر آمادگی شهرداری برای راه اندازی نمایشگاه بهاره خبر داد .
وی گفت : احیاء بازارچه دستفروشان در بلوار خبرنگار که از زمان شیوع کرونا تعطیل گردیده بود با همکاری اتاق اصناف خواسته مدیریت شهری است و راه اندازی نمایشگاه بهاره می تواند شروعی دوباره برای رونق آن باشد .
@hashtgerdcity