مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر و تشکر از حضور و مشارکت شهروندان در انتخابات پرشکوه ۱۱ اسفند ، از تدوین بودجه منطقی و عملیاتی برای سال آینده خبر داد . وی گفت : تلاش شده تا در تدوین بودجه سال آینده ، منابع درآمدی واقعی مد نظر قرار گیرد و هزینه‌ها بر […]

مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر و تشکر از حضور و مشارکت شهروندان در انتخابات پرشکوه ۱۱ اسفند ، از تدوین بودجه منطقی و عملیاتی برای سال آینده خبر داد .
وی گفت : تلاش شده تا در تدوین بودجه سال آینده ، منابع درآمدی واقعی مد نظر قرار گیرد و هزینه‌ها بر اساس منابع درآمدی تدوین می‌گردد.
رئیس شورا گفت : اجرای پروژه‌های عمرانی زیرساختی در سال آینده بخشی از بودجه پیشنهادی را تشکیل می‌دهد که امیدواریم با تلاش و پیگیری شهردار محترم و مجموعه شهرداری به طور کامل تحقق یابد.
کاشف در ادامه  از برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌های سالجاری و کلنگ زنی پروژه‌های  دیگر در ایام باقیمانده سال خبر داد.
مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای محترم شورا از تحقق بودجه مصوب سال جاری در روزهای عادی خبر داد .
وی با تبریک انتخاب دکتر حدادی به عنوان نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ ، از حضور و مشارکت شهروندان تقدیر تشکر نمود .
شهردار هشتگرد گزارشی از اقدامات شهرداری که با حمایت اعضای پارلمان شهری صورت گرفته است در زمینه برگزاری انتخابات ارائه نمود و در ادامه به تشریح ردیف‌های پیشنهادی در بودجه ۱۴۰۳ پرداخت .
سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به لزوم عدالت محوری در توزیع خدمات و اجرای پروژه‌های عمرانی ، بر شناسایی درآمدهای مغفول و پیشنهاد بودجه کارشناسی شده تاکید نمودند .
 معاونین شهردار و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری نیز در این جلسه حضور داشتند .
@hashtgerdcity