🔸️ به گزارش کانال خبرساوجبلاغ پیام رئیسی شهردار هشتگرد در حاشیه آئین کلنگ زنی فاز۲ بوستان شهیدباکری گفت: مجموعه مدیریت شهری در راستای شاداب سازی فضای شهری به همت و همراهی اعضای شورای شهر هشتگرد سعی می‌کند که در نقاط مختلف شهر بیشترین سرانه فضای سبز را ایجاد کند. 🔸️ شهردار هشتگرد در ادامه بیان […]

🔸️ به گزارش کانال خبرساوجبلاغ پیام رئیسی شهردار هشتگرد در حاشیه آئین کلنگ زنی فاز۲ بوستان شهیدباکری گفت: مجموعه مدیریت شهری در راستای شاداب سازی فضای شهری به همت و همراهی اعضای شورای شهر هشتگرد سعی می‌کند که در نقاط مختلف شهر بیشترین سرانه فضای سبز را ایجاد کند.
🔸️ شهردار هشتگرد در ادامه بیان کرد: معاونت خدمات شهری و تیم واحد زیباسازی فضا و منظر شهری با شناسایی نقاط مختلف شهر هشتگرد با ارائه طرح و برنامه و برآورد هزینه های آن نگاهی خاص و ویژه در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان میباشد.
🔸️ پیام رئیسی خاطر نشان کرد: بوستان شهید باکری در فاز۲ با مساحت ۶۷۰۰ متر پیش بینی شده است و قطعا با نقشه و طرحی که برای این بوستان در نظر گرفته شده فضای سبزی دلنشین و زیبا خواهد شد.
🔸️ گفتنی است آئین کلنگ زنی فاز۲ بوستان شهید باکری در ضلع شرقی بلوار سپاه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اعضای شورای شهر هشتگرد، مسئول دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، معاونین شهرداری هشتگرد و جمعی از خبرنگاران برگزار شد
🔺روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد