در متن این پیام آمده است: امام رضا علیه السلام فرمودند : مؤمن ، مؤمن واقعی نیست ، مگر آن که سه خصلت در او باشد : سنتی از پروردگارش و سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش ، اما سنت پروردگارش پوشاندن راز خود است ، اما سنت پیغمبرش ، مدارا و نرم رفتاری […]

در متن این پیام آمده است:
امام رضا علیه السلام فرمودند :
مؤمن ، مؤمن واقعی نیست ، مگر آن که سه خصلت در او باشد :

سنتی از پروردگارش و سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش ، اما سنت پروردگارش پوشاندن راز خود است ، اما سنت پیغمبرش ، مدارا و نرم رفتاری با مردم است ، اما سنت امامش صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است.

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است ، راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و گام گذاشتن در مسیر معرفت اهل بیت علیهم السلام است.

اینجانب شهادت غریبانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را نیابت از مدیریت شهری به همه مسلمانان به ویژه شهروندان مومن و شریف شهر هشتگرد تسلیت عرض می نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و با تاسی از مشی و سیره ائمه معصومین علیهم السلام در جهت پیشرفت و تعالی ایران اسلامی، توفیق خدمت حاصل نماییم.

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد