طی جلسه ای  با حضور مهندس یکه فلاح  رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری هشتگرد ، مسؤل حراست و رئیس اداره امور اداری شهرداری احکام جمعی از مسؤلین واحد‌های شهرداری به آنها اهدا گردید . در این جلسه آقایان حبیب بغدادی به عنوان سرپرست اداری و مالی ، محسن ارمندئی به عنوان سرپرست […]

طی جلسه ای  با حضور مهندس یکه فلاح  رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری هشتگرد ، مسؤل حراست و رئیس اداره امور اداری شهرداری احکام جمعی از مسؤلین واحد‌های شهرداری به آنها اهدا گردید .
در این جلسه آقایان حبیب بغدادی به عنوان سرپرست اداری و مالی ، محسن ارمندئی به عنوان سرپرست امور برنامه ریزی و کنترل خطوط سازمان حمل و نقل، سید کاظم ساداتی به عنوان سرپرست امور حمل و نقل و ترافیک سازمان منصوب و معارفه شدند .
یکه فلاح با اشاره به رویکرد جوان گرایی در مجموعه شهرداری ، با تقدیر از مسؤلین سابق حضور جوانان را در سازمان حمل و نقل موجب پویایی مجموعه و ارتقا خدمات به شهروندان دانست .
وی گفت : وظایف گسترده سازمان حمل و نقل عمومی در زمینه حفظ ، نگهداری و توسعه زیرساختهای موجود ، رفع نقاط حادثه خیز ، آرام سازی معابر ، تعامل با پلیس راهور و برگزاری مستمر جلسات کمیته فنی و ترافیک و …نیازمند تلاش شبانه روزی مسؤلین واحدها است و انتظار می رود با ساختار جدید بویژه در زمینه اداری و مالی اقدامات خوبی بوقوع بپیوندد .
وی انجام طرح جامع مطالعات ترافیکی شهر و نیز پیگیری جهت تهیه طرح مطالعاتی برای احداث اولین پل روگذر در میدان صنعت را از جمله برنامه های مهم سازمان برشمرد که با حمایت های رئیس و اعضای محترم شورا و دستورات شهردار محترم در حال انجام است .
@hashtgerdcity