🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ،مهندس جواد فلاحتکار ریاست کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهر هشتگرد نسبت به ابتدای انقلاب رشد چشمگیری داشته است اما هنوز با استانداردهای بین‌المللی فاصله داریم، گفت: تلاش ما بر این است تا فاصله ها را کم […]

 

🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ،مهندس جواد فلاحتکار ریاست کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهر هشتگرد نسبت به ابتدای انقلاب رشد چشمگیری داشته است اما هنوز با استانداردهای بین‌المللی فاصله داریم، گفت: تلاش ما بر این است تا فاصله ها را کم کنیم به علاوه ما به دنبال این هستیم که از طریق مسابقات قهرمانی و همکاری در برنامه های ادارات متولی و بهره گیری از توان هیئات ،ورزش شهر را مردمی کنیم و به متن جامعه بیاوریم.

🔺فلاحتکار با اشاره به اهمیت توسعه امکانات ورزشی در شهر هشتگرد گفت: یکی از ویژگی‌های ممتاز شهرداری هشتگرد فعالیت در عرصه‌های ورزشی هم در بعد همگانی و عمومی و هم در بعد قهرمانی است و مجموعه مدیریت شهری امروز امکانات بی نظیری از مجموعه ها و سالن های فرهنگی و ورزشی دارد.

🔺فلاحتکار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ورزش در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: وقتی از رهبر انقلاب خواستند توصیه‌ای به جوانان داشته باشد ایشان فرمودند تحصیل کنید، به سراغ تهذیب بروید و اهل ورزش باشید؛ زیرا سه ضلع بدن سالم، روح بزرگ و اندیشه فراخ می تواند ظرفیت های بزرگی در جوانان‌ ما فراهم آورد.

🔺این عضو شورای اسلامی شهر افزود: بر همین اساس در شهرداری در تلاشیم با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی همچنین همکاران اداره روابط عمومی شهرداری از نوجوانان تا کهنسالان به همه کسانی که دنبال فعالیت در این حیطه هستند خدمت کنیم.

🔺فلاحتکار با تاکید بر لزوم تجهیز اماکن ورزشی گفت: شورای شهر هشتگرد در دوره ششم بر مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تمرکز ویژه‌ای دارد و باید اقدامات بسیاری در حوزه ورزش انجام شود که تاکنون به دلیل نبود اعتبارات کافی، عدم پیگیری های لازم و… انجام نشده است.

🔺جواد فلاحتکار همچنین اشاره کرد: طبق گزارش‌هایی که به ما رسیده، متاسفانه بسیاری از تجهیزات اماکن ورزشی از قبیل سالن های ورزشی و استخرهای ورزشی در مناطق شهر هشتگرد فرسوده شده و نیاز به نوسازی و بازسازی دارد که خوشبختانه اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است و از شهردار محترم خواستاریم هر چه سریعتر نسبت به نوسازی ابنیه و تجهیزات امکان ورزشی اقدام نماید.

🔺فلاحتکار در پایان تاکید کرد : تلاش ما بر این است تا شرایطی فراهم شود که شهروندان بدون هیچ گونه دغدغه از اماکن ورزشی شهر هشتگرد استفاده کنند .

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity