🔺به گزارش اداره روابط عمومی‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرداری هشتگرد به ریاست حاج اسحاق فیروززارع فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام برگزار شد. 🔺فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان […]

🔺به گزارش اداره روابط عمومی‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرداری هشتگرد به ریاست حاج اسحاق فیروززارع فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام برگزار شد.

🔺فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

🔺حاج اسحاق فیروززارع افزود؛ امیدواریم با برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم های گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جامعه یادآوری کنیم و به معرفی گذشته پرافتخار این کشور عزیز بپردازیم.

🔺در ادامه این نشست بسیجیان پایگاه شهدای گمنام شهرداری هشتگرد به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که در نتیجه برنامه‌هایی از جمله فضاسازی و تبلیغات محیطی،برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس،اکران فیلم های سینمایی رایگان با موضوعیت دفاع مقدس ،برگزاری جلسه بازخوانی دلاوری های رزمندگان اسلام با حضور راویان دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا،تجلیل از ایثارگران و رزمندگان پرسنل شهرداری هشتگرد، برگزاری ایستگاه صلواتی ، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی میزخدمت در یکی از مساجد شهر هشتگرد، رونمایی از سند هویتی یکی از شهدای محلات در ایام هفته دفاع مقدس مصوب شد.

۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد