در دیدار شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ مطرح شد : هشتگرد پتانسیل تبدیل شدن به قطب مذهبی غرب استان البرز را داراست . مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در این دیدار بر آمادگی مدیریت شهری برای تعامل با دستگاههای فرهنگی و مذهبی با محوریت امام […]

در دیدار شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ مطرح شد : هشتگرد پتانسیل تبدیل شدن به قطب مذهبی غرب استان البرز را داراست .

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در این دیدار بر آمادگی مدیریت شهری برای تعامل با دستگاههای فرهنگی و مذهبی با محوریت امام جمعه محترم تاکید کرد .

وی گفت : حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه معزز شهرستان به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی و محوریت ستاد نماز جمعه بعنوان قلب فرهنگی شهر سبب گردیده تا شهر هشتگرد در زمینه بزرگداشت ایام ملی و مذهبی به عنوان الگویی مطرح شده و خوشبختانه با تعامل مسؤلین ، شهروندان و مشارکت هیئت های مذهبی ، روحانیون ، بسیجیان ، هنرمندان ، اصحاب رسانه و دستگاه های متولی دیگر سال به سال این رویه تقویت شده و هشتگرد به عنوان یکی از شهرهای مذهبی استان و حتی کشور مطرح می باشد .

رئیسی برنامه های مدون اداره تبلیغات اسلامی را که در زمینه گسترش فرهنگ اسلامی می باشد به عنوان راهبردی برای سایر دستگاه ها دانست که مدیریت شهری نیز در تحقق اهداف این سازمان همکاری خواهد نمود .

مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به رویکرد اعضای پارلمان شهری در خصوص تعامل با سایر ادارات و دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی ، از برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شده در این زمینه خبر داد .

وی گفت : شهرداری علاوه بر امور عمرانی و خدماتی در زمینه فرهنگی نیز پویا بوده و مشارکت در کلیه برنامه های شهرستانی و بزرگداشت مناسبات ملی و مذهبی از جمله موضوعات مورد تاکید اعضای شورا است و خوشبختانه شهردار محترم و کارکنان شهرداری نیز در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

سرکار خانم صالحی عضو شورای اسلامی شهر نیز به برندسازی هشتگرد در زمینه مذهبی تاکید نمود .

وی بیان کرد : ساخت المان های مذهبی و نصب در مبادی ورودی و خروجی و میادین می تواند در معرفی شهر مرکز شهرستان ساوجبلاغ موثر باشد و مدیریت شهری از طرح های ارائه شده توسط صاحبنظران و هنرمندان شهر برای ساخت این المانها استفاده خواهد نمود .

صالحی به ترویج فرهنگ قرآنی و ایثار و شهادت به عنوان یکی دیگر از رویکردهای مدیریت شهری اشاره کرد که در این زمینه برنامه های متعددی پیش بینی شده است و اداره تبلیغات اسلامی نیز می تواند با ارائه طرح ها و پیشنهادات خود یاریگر مدیریت شهری باشد .

حجت الاسلام و المسلمین انصاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با تقدیر از همکاری مدیریت شهری در بزرگداشت ایام و به ویژه برگزاری مراسمات جشن روز زن ، ولادت امیرالمومنین(ع) و دهه فجر و همچنین تدارک برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمود .

وی فضاسازی شهری را موجب ایجاد شور و نشاط در شهر دانست که خوشبختانه در ماه های آتی شهرداری در این زمینه کوشا بوده و اظهار امیدواری کرد تا در ایام پیش رو از قبیل اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان نیز این رویه مستمر باشد .

تعامل ، همفکری و هم افزایی در زمینه خدمات رسانی به شهروندان و همچنین ترویج فرهنگ اسلامی از جمله برنامه های مورد تاکید مسؤلین شهرستان و اعضای پارلمان شهری می باشد و این رویه سبب گردیده است تا با گرایش نسل جوان به امور مذهبی ، بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش یافته و جوانانی پایبند به ارزشهای انقلاب و علاقه مند به مشارکت در بزرگداشت شعائر اسلامی در این شهر پرورش یابند که نوید بخش آینده ای روشن برای این خطه از ایران اسلامی است .

@hashtgerdcity