بازدید سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ و شهردار هشتگرد از محل اجرای طرح محدویت ها در اتوبان مهندس مهرور سرپرست فرمانداری از زحمات مهندس یگانه شهردار هشتگرد در زمینه همکاری با پلیس راهور و نیروی انتظامی در راستای تامین تجهیزات لازم تقدیر و تشکر نمود . مهندس یگانه شهردار هشتگرد نیز با اشاره به شدت کرونا در […]

بازدید سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ و شهردار هشتگرد از محل اجرای طرح محدویت ها در اتوبان

مهندس مهرور سرپرست فرمانداری از زحمات مهندس یگانه شهردار هشتگرد در زمینه همکاری با پلیس راهور و نیروی انتظامی در راستای تامین تجهیزات لازم تقدیر و تشکر نمود .

مهندس یگانه شهردار هشتگرد نیز با اشاره به شدت کرونا در ماههای اخیر و طرح ایجاد محدودیت , از شهروندان محترم درخواست نمود تا با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و خودداری از مسافرت به شهرها و استانهای دیگر , یاریگر مسؤلین در کنترل بیماری باشند .

یگانه گفت : برنامه های شهرداری بر اساس دستورالعملهای بهداشتی ابلاغی از طرف ستاد مدیریت کرونا بصورت مستمر و مدون در حال اجراست و ضد عفونی معابر , اماکن و مبلمان شهری و … با استفاده از تمام تجهیزات بصورت روزانه انجام می پذیرد .

وی از همکاری کسبه محترم در تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور و خودداری از ایجاد تجمعات تقدیر نمود و مشارکت شهروندان , کارمندان و سایر هموطنان را راهگشای مشکل دانست .

در بازدید انجام شده ضمن بررسی امکانات موجود , نیازهای ایستگاه محدودیت در اتوبان بررسی و دستورات لازم جهت تامین آنها صادر شد.