مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در بازدید از واحد آمار و انفورماتیک : هوشمندسازی مدیریت شهری و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان از جمله اولویت هاست . مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد که در ماه گذشته سکان مدیریت این شهر را برعهده گرفته است در برنامه‌های پیشنهادی خود به پارلمان شهری و نیز برنامه‌های ارائه شده در […]

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در بازدید از واحد آمار و انفورماتیک : هوشمندسازی مدیریت شهری و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان از جمله اولویت هاست .

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد که در ماه گذشته سکان مدیریت این شهر را برعهده گرفته است در برنامه‌های پیشنهادی خود به پارلمان شهری و نیز برنامه‌های ارائه شده در مراسم معارفه ، هوشمند سازی شهری و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان را از جمله اولویتها عنوان نموده و در بازدید از واحد آمار و انفورماتیک شهرداری نیز بر این موضوع تاکید نمود .

وی به توسعه و ارتقاء سیستم ها از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و تهیه و تدوین برنامه جامع برای تحول در مدیریت شهری و ارتقاء نحوه خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت : با توجه به وجود بستر الکترونیک و گسترش آن در تمامی حوزه‌های شهرداری و نیز تمامی شهرها و استانهای کشور و از سوی دیگر برنامه های گسترده دولت برای هوشمندسازی خدمات ، موضوع حذف مکاتبات کاغذی و کاهش مراجعات حضوری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و این مهم از جمله اولویتهای کاری خواهد بود .

یعقوبی افزود : برنامه مدونی در این راستا در هفته های آینده تهیه و برای طی تشریفات قانونی و اجرا ابلاغ خواهد شد .

شهردار هشتگرد بیان کرد : انتظار می رود این برنامه مدون در برشهای یکساله و دو ساله و چهار ساله تدوین و در فاز اولیه بخش عمده ای از مراجعات غیرضروری شهروندان به شهرداری کاهش داده شده و در فازهای دوم و سوم این پروژه شاهد نتیجه مطلوب خواهیم بود .

وی افزود : ایجاد بانک های اطلاعاتی و پشتیبان های مطمئن از اطلاعات ، شفافیت در کار ، کاهش زمان صدور مجوزها و استعلام های قانونی و کاهش هزینه های تردد از جمله مزایای این طرح خواهد بود .

بازدید از واحدهای شهرداری از جمله برنامه های مستمر شهردار هشتگرد بوده و در این بازدیدها ضمن بررسی نقاط ضعف و رفع کاستیها ، دستورات لازم برای بهبود وضعیت کاری و ارتقاء خدمات به شهروندان صادر می گردد .

@hashtgerdcity