?بهره‌برداری بهینه از زیرساخت های فرهنگی شهر ، خواسته مدیریت شهری از حوزه فرهنگی است. ? مهندسی یگانه شهردار هشتگرد در مراسم معارفه چند تن از مسئولین شهرداری که با حضور رئیس و اعضای شورا ، معاونین شهردار و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار گردید بر استفاده بهینه از امکانات و زیرساخت های فرهنگی شهر تاکید […]

?بهره‌برداری بهینه از زیرساخت های فرهنگی شهر ، خواسته مدیریت شهری از حوزه فرهنگی است.

? مهندسی یگانه شهردار هشتگرد در مراسم معارفه چند تن از مسئولین شهرداری که با حضور رئیس و اعضای شورا ، معاونین شهردار و مسئولین واحدهای شهرداری برگزار گردید بر استفاده بهینه از امکانات و زیرساخت های فرهنگی شهر تاکید کرد .

?یگانه گفت : خوشبختانه امکاناتی از قبیل بوستان بانوان و مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی به عنوان مجموعه‌هایی بی‌نظیر در استان توسط این شهرداری احداث شده و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مدون و کاربردی از این زیرساخت‌ها استفاده بهینه صورت پذیرد.

? وی با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، موضوعات فرهنگی را یکی از دغدغه‌های پارلمان شهری دانست و افزود: هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ محلی برای رفع نیازهای شهروندان شهرها و روستاهای اطراف بوده از موقعیت ویژه‌ای برخوردار می باشد و نیاز است تا همزمان با عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های مختلف ، در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نیز تلاش گردد .

?وی زیبا سازی محیط شهری ، ارتقاء فرهنگ شهروندی ، اجرای برنامه‌های فرهنگی ، استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران و نیز برنامه‌ریزی مدون و زمان بندی شده را از جمله توقعات مدیریت شهری از حوزه فرهنگ عنوان کرد و بیان داشت : با قابلیت ها و تجربیات سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی که از جمله پرسنل فعال و خوش ذوق شهرداری است و در زمان تصدی مسئولیت اداره سیما افزایش حداقل یک متر مربع سرانه فضای سبز شهر هشتگرد و بهسازی بوستانها ، و همچنین از نظر منظر شهری اقدامات خوب و قابل تحسینی در زمینه برگزاری جشنواره گل و گیاه ، جشنواره تولیدات کشاورزی ، ساخت و نصب المان سفالینه های خوروین و سفالینه های تپه تاریخی ینگی امام در شهر ، فضاسازی و نصب کتل های سنتی در ماه محرم ، طراحی و ساخت دیوار سنتی نماد معماری ایرانی در میدان شهدا ، طراحی و ساخت کلبه روستایی و آسیاب بادی در میدان صنعت و راه اندازی کارگاه ساخت مبلمان شهری انجام داده و انتظار می‌رود با بهره‌گیری از نظرات اعضای محترم شورا بتواند کاستی‌های موجود را در این زمینه برطرف سازد .

?یگانه در معرفی سرپرست اداره حقوقی نیز به اهمیت این بخش پرداخت و افزود : بحث حقوقی در شهرداری به علت گستردگی کار و وظایف یکی از بخش‌های مهم است و دفاع از حقوق شهرداری در واقع دفاع از منافع شهر و شهروندان بوده و نیاز است تا از ظرفیت‌های موجود و نظرات حقوقی اعضای محترم شورا از منافع شهرداری در محاکم قضایی استفاده گردد .

?رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارائه شده ، تغییر و تحول را زمینه‌ساز پویایی مجموعه دانست و برنامه‌ریزی برای موضوعات فرهنگی را خواسته پارلمان شهری از شهرداری عنوان کرد و گفت : امیدواریم با تقویت حوزه فرهنگی و متولی مشخص برای پرداختن به موضوعات فرهنگی و اجتماعی بتوانیم در این زمینه گام های موثری برداریم .

?در ادامه با حضور مسئولین شهری احکام مهندس حامد آلیانی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی ، محمدعلی فرزدی به عنوان سرپرست اداره حقوقی ، مهدی فیروز زارع به عنوان سرپرست واحد زیباسازی ، ارسلان نقدی به عنوان مشاور شهردار در امور کارگری ، یعقوب علی اکبر اقدمی به عنوان مسئول واحد نقلیه و خانم فرزانه حقیقی بعنوان مسؤل حسابداری به ایشان اهدا گردید .