?بیانیه مسئولین مدیریت شهری هشتگرد در محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده “بسمه تعالی” ☑️باردیگر دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی،نتوانستند توان دفاعی و رشدعلمی کشورمان راتحمل کرده با اقدامی کوردلانه و ددمنشانه،دانشمند بزرگ و افتخار علمی ایران اسلامی را به شهادت رساندند. ☑️”شهیددکتر محسن فخری زاده” رئیس سازمان پژوهش و […]

?بیانیه مسئولین مدیریت شهری هشتگرد در محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

“بسمه تعالی”

☑️باردیگر دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی،نتوانستند توان دفاعی و رشدعلمی کشورمان راتحمل کرده با اقدامی کوردلانه و ددمنشانه،دانشمند بزرگ و افتخار علمی ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

☑️”شهیددکتر محسن فخری زاده” رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، درسال های متمادی خدمت صادقانه و ارزشمند خود برکات فراوانی برای توان دفاعی کشور داشت و امروز ایران اسلامی به مدد و تلاش این چنین فرزندان جهادگری، به خود می بالد.

☑️دشمنان مستاصل این سرزمین،با ترور دانشمندان ما نمی توانند مانعی درراه روشن و حرکت رو به جلوی ایران اسلامی قرار دهند و بدانند اگر چه غم از دست دادن چهره ارزشمند “دکتر فخری‌زاده “سنگین است ولی راه او با قدرت ادامه خواهد یافت.

☑️شهادت “دکتر محسن فخری زاده” را محضرمقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت و تهنیت عرض نموده و سربلندی نظام مقدس اسلامی ایران را از درگاه احدیت خواهان و خواستاریم .

“شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی هشتگرد”