✅جلسه مدیریت بحران در شهرداری هشتگرد جلسه هماهنگی مدیریت بحران به ریاست مهندس یگانه شهردار هشتگرد و با حضور معاونت خدمات شهر و سایر اعضا در ساختمان معاونت خدمات شهری برگزار شد. مهندس یگانه با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه جهت مواجه با بحران‌های احتمالی افزود : خوشبختانه تجهیزات و امکانات مناسبی در شهرداری […]

✅جلسه مدیریت بحران در شهرداری هشتگرد

جلسه هماهنگی مدیریت بحران به ریاست مهندس یگانه شهردار هشتگرد و با حضور معاونت خدمات شهر و سایر اعضا در ساختمان معاونت خدمات شهری برگزار شد.

مهندس یگانه با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه جهت مواجه با بحران‌های احتمالی افزود : خوشبختانه تجهیزات و امکانات مناسبی در شهرداری هشتگرد موجود است و با تلاش‌های صورت گرفته کلیه ماشین آلات سنگین و سبک بهسازی و آماده حضور در مواقع بحران می باشند .

یگانه به اهمیت آموزش پرسنل برای حضور و انجام وظایف در مواقع بحران اشاره و تاکید نمود تا پیگیری لازم برای آموزش پرسنل و نیز مانورهای هماهنگی برای سنجش آمادگی صورت پذیرد.

شهردار در ادامه سخنان خود به بحران کرونا پرداخت و بیان کرد : نزدیک به یک سال است که کل جهان با بحران کرونا روبرو شده و این بحران شیوه زندگی مردم را تغییر داده و موجی محدودیتهای فراوانی گردیده است.

یگانه در این باره افزود : با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، اقدامات خوب و مناسبی در راستای عمل به مصوبات ستاد مدیریت کرنا در هشتگرد صورت گرفته و همچنان نیز این تلاش ها به صورت مستمر و روزانه ادامه خواهد داشت .

وی از زحمات معاونت خدمات شهری ، کارگران زحمت کش و کلیه پرسنل شهرداری در زمینه کنترل و پیشگیری از کرونا تقدیر و تشکر نمود.

جلیل امینی معاونت خدمات شهر در ادامه به گزارشی از اقدامات شهرداری هشتگرد در زمینه پیشگیری از بروز بحران و آمادگی برای مواجهه با آن پرداخت و گفت : شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و به ویژه مناطقی از شهر که در فصول بارش با آبگرفتگی روبرو بوده ، لایروبی ۱۵ کانال سرپوشیده شهر و سایر انهار دیگر ، تعمیر و بازسازی تجهیزات ، دپوی شن و ماسه برای ممانعت از یخبندان معابر از جمله اقدامات شهرداری برای فصول زمستان و بارشهای پاییزه و بهاره بوده و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا نیز ضد عفونی مستمر و روزانه معابر و اماکن پرتردد ، سرویسهای بهداشتی و مبلمان شهری ، عابر بانکها ، مبلمان پارکی و لوازم ورزشی و نیز تجهیز و آماده سازی نقاهتگاه از جمله اقدامات شهرداری بوده است .

وی گفت : از ابتدای سال جاری ۴۵۴ عملیات توسط آتش نشانی انجام شده که ۳۰۲ مورد از آن اطفاء حریق و ۱۵۲ مورد امداد نجات بوده است .

تشکیل دبیرخانه ستاد مدیریت بحران ، برگزاری جلسه با مسئولین دستگاه‌های ذیربط شهرستان ، برگزاری جلسات فرعی با کشاورزان ، مدیران شهرک صنعتی و مسئولین باشگاه های ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

در ادامه جلسه مهندس یگانه از ماشین آلات سبک و سنگین و آتش نشانی و تجهیزات و امکانات موجود بازدید و از زحمات کلیه رانندگان تعمیرکاران و پرسنل واحدهای مختلف حوزه معاونت خدمات شهر تقدیر و از نزدیک به دغدغه‌ها و مشکلات آنها پرداخت.