?‍ جلسه کارشناسی اتاق فکر فرهنگی با موضوع محیط زیست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی ۹ دی تشکیل شد. ? در این جلسه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هشتگرد، مسئول امور فرهنگی شهرداری هشتگرد، رئیس شورای مشورتی جوانان شهر هشتگرد، مسئول سمن های شهرستان ساوجبلاغ، مسئول کارگروه محیط زیست […]

?‍ جلسه کارشناسی اتاق فکر فرهنگی با موضوع محیط زیست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی ۹ دی تشکیل شد.

? در این جلسه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هشتگرد، مسئول امور فرهنگی شهرداری هشتگرد، رئیس شورای مشورتی جوانان شهر هشتگرد، مسئول سمن های شهرستان ساوجبلاغ، مسئول کارگروه محیط زیست شورای مشورتی جوانان شهر هشتگرد، دو نفر از فعالان و دوستداران محیط زیست حضورداشتند .

? در این جلسه مسائل و مشکلات در حوزه محیط زیست علی الخصوص محیط زیست شهری مطرح و پیشنهادات و راهکارهایی در این باب به شرح ذیل ارائه و تبادل نظر گردید:

?۱-آموزش و فرهنگ سازی حمایت از محیط زیست در تمامی عرصه های آن، از طریق همکاری و هماهنگی با شهرداری هشتگرد و اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و هیأت های مذهبی شهرستان
?۲-برگزاری مراسم های مشترک طبق گاه شمار محیط زیست، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی.
?۳-تهیه و تدوین کلیپ های آموزشی
?۴-طراحی المان ها و نمادهایی با موضوعیت حفاظت از محیط زیست.
?۵- تهیه و نصب شعارها و تصاویر محیط زیستی روی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر هشتگرد.
?۷- درج شعارهای محیط زیستی روی البسه پاکبانان خدوم و ماشین آلات حمل زباله شهرداری هشتگرد

?مهندس آلیانی معاونت فرهنگی شهرداری هشتگرد مشارکت همگانی را لازمه فرهنگ سازی و حفظ و حراست از محیط زیست دانست و از کلیه اساتید و صاحبنظران دعوت نمود تا طرح ها و ایده های خود را جهت بررسی و اجرا به حوزه این معاونت واقع در مجتمع فرهنگی , هنری ٩ دی ارائه نمایند .