?در پی انتشار خبری در پایگاه خبری ساوجبلاغ نیوز مبنی بر مشکلات کانال آب کوچه نبوت در شهرک وحدت با دستور مهندس یگانه شهردار هشتگرد موضوع توسط معاونت خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت . ✅مهندس امینی معاونت خدمات شهری شهرداری هشتگرد با حضور در محل مورد اشاره گفت : با توجه به احداث پل […]

?در پی انتشار خبری در پایگاه خبری ساوجبلاغ نیوز مبنی بر مشکلات کانال آب کوچه نبوت در شهرک وحدت با دستور مهندس یگانه شهردار هشتگرد موضوع توسط معاونت خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت .

✅مهندس امینی معاونت خدمات شهری شهرداری هشتگرد با حضور در محل مورد اشاره گفت : با توجه به احداث پل های متعدد غیر استاندارد در مسیر کانال توسط ساکنین محترم و همچنین تامین آب بیشتر کشاورزان عزیز از همین مسیر متاسفانه کانال فوق ظرفیت هدایت آب ورودی را نداشته و موجب مشکلاتی برای شهروندان عزیز گردیده است.

✅ امینی گفت : با همکاری ساکنین و پرسنل معاونت خدمات شهری در ۲۴ ساعت آینده نسبت به ترمیم جداول شکسته و استاندار سازی پل ها اقدام خواهد شد و طبق هماهنگی با نماینده سازمان آب منطقه ای و کشاورزان عزیز قرار شد دبی آب ورودی به مسیر کانال کم گردد تا دیگر شاهد مشکلاتی از این قبیل نباشیم.

?شهروندان محترم می توانند مشکلات و موارد خدمات شهری را برای پیگیری و رفع با تماس به شماره ۱۳۷ و یا ۰۲۶۴۴۲۳۹۱۳۹ به اطلاع مسؤلین مربوطه برسانند .