دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ با مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در این جلسه که به منظور هم اندیشی در خصوص ساماندهی اصناف برگزار شد موضوعات مختلف مشترک فی مابین مطرح گردید. مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در این دیدار به راهکارهای قابل اجرا برای تعدیل قیمت اجاره اماکن تجاری در هشتگرد […]

دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ با مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد

در این جلسه که به منظور هم اندیشی در خصوص ساماندهی اصناف برگزار شد موضوعات مختلف مشترک فی مابین مطرح گردید.

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در این دیدار به راهکارهای قابل اجرا برای تعدیل قیمت اجاره اماکن تجاری در هشتگرد با اقدام در جهت تولید مسکن و افزایش کاربری‌های تجاری شهر اشاره کرد.

یعقوبی گفت : نیاز است تا برای ساماندهی اصناف سطح شهر ، هیئت مدیره مجتمع های تجاری فعال شده و در این موضوعات مشارکت نمایند و شهرداری نیز آمادگی دارد تا برابر قوانین و مقررات در این راستا تسهیل گر باشد .

وی در خصوص بازار دستفروشان که در سنوات گذشته در این شهر احداث گردیده است گفت : ساماندهی دستفروشان و ایجاد محلی برای حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک هدف ساخت این بازارچه بوده که متاسفانه بدلیل دوری از هسته مرکزی شهر و مراکز خرید ، در حال حاضر رونق چندانی ندارد و در آینده نزدیک راهکارهایی برای ساماندهی آن اجرائی خواهد شد .

وی در ادامه به اهمیت مشارکت اتاق اصناف ، اداره بازرگانی ، شهرداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در تنظیم بازار ، عرضه مستقیم کالا ، ایجاد نمایشگاه های دائمی و ساماندهی صنوف مزاحم اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه‌های شهرداری هشتگرد بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذار در موضوعات مختلف می باشد که در حال حاضر اراضی و املاک این شهرداری در حال احصاء و آماده سازی برای معرفی به سرمایه‌گذاران است.

شهردار هشتگرد بیان کرد : طرح موضوعی اولیه برای سرمایه گذاری در شهر هشتگرد طی ماه‌های آتی آماده خواهد شد و موضوع برندینگ و مطرح نمودن این شهر در زمینه یکی از صنایع به عنوان اهداف شهرداری می باشد .

@hashtgerdcity