?مشکلات و کاستی‌های شهرک ینگی امام احصاء و رفع خواهد شد . ? در جلسه مشترک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با معتمدین ناحیه ینگی امام مشکلات و کاستیها بررسی و راهکارهای پیشنهادی برای رفع آنها مطرح گردید. ✅ علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد با اشاره به توجه ویژه پارلمان شهری […]

?مشکلات و کاستی‌های شهرک ینگی امام احصاء و رفع خواهد شد .

? در جلسه مشترک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با معتمدین ناحیه ینگی امام مشکلات و کاستیها بررسی و راهکارهای پیشنهادی برای رفع آنها مطرح گردید.

✅ علی جوادی رئیس شورای اسلامی هشتگرد با اشاره به توجه ویژه پارلمان شهری به عمران و آبادانی شهرک ینگی امام ، از ساکنان شهرک خواست تا در اجرای برنامه های عام المنفعه با مدیریت شهری مشارکت و همراهی کنند.

✅مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای شورا رویکرد مدیریت شهری را عدالت محوری در ارایه خدمات و آبادانی و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی دانست .

✅یگانه گفت : بنا به درخواست شهروندان و ساکنین محترم شهرک ینگی امام ، مدیریت شهری هشتگرد تمام توان خود را برای عمران و آبادانی این بخش به کار خواهد بست و بسیاری از طرح‌های عمرانی از قبیل پیاده رو سازی بلوار شهید چمران و خیابان طالقانی ، اصلاح هندسی میدان نماز ، تملک و تعریض معابر ، جدولگذاری ، آسفالت و تکمیل ساختمان آتش نشانی با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد.

✅ شهردار هشتگرد به آمادگی شهرداری برای تعامل با اداره میراث فرهنگی جهت مرمت و ساماندهی کاروانسرا اشاره کرد و آن را مجموعه بی نظیر دانست که با احیاء آن شهرک ینگی امام به قطب فرهنگی و گردشگری تبدیل خواهد شد.