?نشست صمیمی نمایندگان مؤسسین مدارس ومراکز غیر دولتی هشتگرد با شهردار هشتگرد ?در این دیدار که با حضور کارشناسان حوزه مشارکت های آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و تعدادی از مؤسسین مدارس و مراکز غیر دولتی شهر هشتگرد برگزار شد حاضرین ضمن تبریک انتصاب جناب آقای مهندس یگانه به عنوان شهردار هشتگرد ، برخی از […]

?نشست صمیمی نمایندگان مؤسسین مدارس ومراکز غیر دولتی هشتگرد با شهردار هشتگرد

?در این دیدار که با حضور کارشناسان حوزه مشارکت های آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و تعدادی از مؤسسین مدارس و مراکز غیر دولتی شهر هشتگرد برگزار شد حاضرین ضمن تبریک انتصاب جناب آقای مهندس یگانه به عنوان شهردار هشتگرد ، برخی از انتظارات ، دغدغه های و مشکلات حوزه کاری خود را به اطلاع شهردار رساندند.

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد نیز ضمن استقبال از حضور و نقش آفرینی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت ، خواستار برگزاری جلسات تخصصی بیشتر با فرهنگیان و استفاده از ایده و نظرات این جامعه ی فرهیخته در اداره امور شهر به خصوص مسایل فرهنگی و اجتماعی شد.

?یگانه گفت : خوشبختانه با همت و تلاش مسؤلین آموزش و پرورش و همکاری و مساعدت مدیریت شهری و نیز مشارکت خیرین محترم ، سرانه های آموزشی این شهر بنا بر نیاز و رشد جمعیت ارتقا یافته و یکی از مولفه های زندگی شهری که نیاز به تعلیم و آموزش می باشد رشد چشمگیری داشته است .

?وی با اشاره بر توسعه شهر و احداث شهرک کوثر و رشد جمعیت شهری در این بخش ، احداث مدارس و استفاده بهینه از سرانه های در نظر گرفته شده را اقدام مشترک مدیریت شهری و آموزش و پرورش دانست و از آمادگی شهرداری برای تعامل با آن اداره سخن گفت .

?وی با بیان محدودیتهای ایجاد شده در زمینه آموزش دانش آموزان بر اثر گسترش بیماری کرونا ، بخش خصوصی و بویژه مدارس غیر انتفاعی را راهبردی برای جلوگیری از تجمع و تراکم جمعیت دانش آموزی در مدارس دانست که نیاز است تا در سال آینده از این ظرفیت بهره گیری لازم صورت پذیرد