‍ (http://axnegar.fahares.com/axnegar/eU0AzBCu6xqZrR/8693461.jpg) ?کوثر در مسیر توسعه ✅این روزها شیوع کرونا و شدت انتشار آن موجب محدودیتهای فراوانی در امور روزمره شهروندان شده ، لیکن عمران و آبادانی شهر با تلاش مسؤلین ، رانندگان و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد ادامه دارد . ?تسطیح ، زیرسازی ، خاکبرداری و خاکریزی شبکه معابر شهرک کوثر بصورت همه […]

‍ (http://axnegar.fahares.com/axnegar/eU0AzBCu6xqZrR/8693461.jpg) ?کوثر در مسیر توسعه

✅این روزها شیوع کرونا و شدت انتشار آن موجب محدودیتهای فراوانی در امور روزمره شهروندان شده ، لیکن عمران و آبادانی شهر با تلاش مسؤلین ، رانندگان و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری هشتگرد ادامه دارد .

?تسطیح ، زیرسازی ، خاکبرداری و خاکریزی شبکه معابر شهرک کوثر بصورت همه روزه در حال اجراست و شاهد احداث معابر جدید در این شهرک می باشیم .

?ماشین آلات عمرانی شهرداری هشتگرد روزانه چندین تن خاک و مخلوط را در این شهرک جابجا نموده و عملیات جدولگذاری و زیرسازی معابر با سرعت مناسبی در حال اجراست .

?مهندس مهدی محرابی معاونت شهرسازی و عمرانی شهرداری با تقدیر از حمایت‌های اعضای محترم شورا و شهردار هشتگرد ، پیشرفت مناسب عملیات عمرانی در شهرک کوثر را حاصل تلاش زحمت‌کشان شهرداری و مشارکت و همراهی مالکان دانست .

?محرابی افزود : جلسات متعددی با دستگاه های خدمات رسان جهت ایجاد زیرساختهای لازم برگزار گردیده و خوشبختانه با پیگیری مهندس یگانه شهردار هشتگرد گامهای موثری نیز برای توسعه شهرک و استفاده سازمانها از سرانه های پیش بینی شده برداشته شده است .

?وی حوزه عمرانی شهرداری را بخشی پویا دانست که در جای جای شهر شاهد عمران و آبادانی حاصل از تلاش این مجموعه می باشیم و در آینده نزدیک بسیاری از طرح های در حال اجرا تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید .

?روکش آسفالت و لکه گیری همه روزه نوار حفاری و معابر شهری ، احداث لاین کندرو در ضلع جنوبی بلوار کارگر ، احداث تجاری های بلوار امام خامنه ای ، تعریض جاده سبزعلی آباد ، جدولگذاری معابر ، احداث پارک محله ای در خیابان گنجوی و … از جمله پروژه های عمرانی در حال انجام توسط شهرداری هشتگرد است .