✅فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری در هشتگرد مهندس یگانه شهردار هشتگرد در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، از استقبال مدیریت شهری برای جذب سرمایه گذار و مشارکت در عمران و آبادانی و توسعه شهر خبر داد. یگانه گفت : موقعیت ویژه شهر هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ و محل مراجعه و رفع نیاز بسیاری از […]

✅فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری در هشتگرد

مهندس یگانه شهردار هشتگرد در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، از استقبال مدیریت شهری برای جذب سرمایه گذار و مشارکت در عمران و آبادانی و توسعه شهر خبر داد.

یگانه گفت : موقعیت ویژه شهر هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ و محل مراجعه و رفع نیاز بسیاری از شهروندان غرب استان البرز از یک سو و وجود بزرگراه، جاده قدیم، ریل باس و اکنون نیز راه اندازی خط مترو که موجب تسهیل در رفت و آمد برون شهری می گردد از سوی دیگر موجب گردیده تا موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده بوجود آید .

وی با تاکید بر استحصال فرصتهای سرمایه گذاری، بر اطلاع رسانی مناسب تاکید کرد و افزود : آنچه تاکنون مغفول مانده اطلاع رسانی فرصتها به سرمایه گذاران است و نیاز است تا از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی در شهر، شهرستان و استان برای معرفی این موقعیت‌ها بهره گیری شود.
مهندس یگانه با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در جذب سرمایه گذار، سهم شهرداری را در اختیار نهادن ملک، مجوز ساخت و تسهیل در احداث و بهره برداری دانست و احداث بیمارستانی مجهز در شهر را از نیازهای منطقه بیان کرد که شهرداری آمادگی دارد تا زمینی با وسعت و موقعیت مناسب را برای مشارکت در ساخت اختصاص دهد.

احداث پارکینگ عمومی، مجتمع تفریحی و گردشگری ، مجتمع تجاری و اداری در چند نقطه ، باغ پرندگان و … از جمله فرصتهای سرمایه گذاری شهر هشتگرد می باشد.