?مراسم گلریزان در شهرستان ساوجبلاغ ✅مراسم گلریزان و حمایت از خانواده های زندانیان غیر عمد به همت ستاد دیه شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسئولین و نیکوکاران در سالن جلسات دادگستری برگزار شد. ✅مهندس یگانه عضو هیئت مدیره به همراه آقای علی شجری پور عضو شورای اسلامی شهر در این مراسم حضور داشته و آمادگی خود […]

?مراسم گلریزان در شهرستان ساوجبلاغ

✅مراسم گلریزان و حمایت از خانواده های زندانیان غیر عمد به همت ستاد دیه شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسئولین و نیکوکاران در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

✅مهندس یگانه عضو هیئت مدیره به همراه آقای علی شجری پور عضو شورای اسلامی شهر در این مراسم حضور داشته و آمادگی خود را برای کمک به این ستاد اعلام نمودند .

✅علاوه بر سهم انفرادی شهردار و اعضای شورا ، مدیریت شهری هشتگرد آمادگی خود را برای کمک ۱۰ میلیون تومانی بصورت نقدی و منافع حاصل از اجاره و بهره برداری از یک قطعه پارکینگ واقع در سایت اداری با برآورد ۱۰ میلیون تومان بصورت ماهیانه جهت کمک به آزادی زندانیان غیر عمد با هماهنگی ستاد دیه شهرستان ساوجبلاغ بوده است .

✅در حاشیه این مراسم مهندس یگانه و آقای علی شجری پور با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه و نوروزی رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو داشتند .