🔺 به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد مهندس احمد کمالی گفت: پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی و سربلندی در استقبال شایسته از مسافرین و میهمانان نوروزی و برگزاری جلسات مکرر فنی و عمرانی، درروزهای آتی اجرای پروژه های عمرانی آغاز خواهد شد . 🔺مهندس احمد کمالی معاون فنی […]

🔺 به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد مهندس احمد کمالی گفت: پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی و سربلندی در استقبال شایسته از مسافرین و میهمانان نوروزی و برگزاری جلسات مکرر فنی و عمرانی، درروزهای آتی اجرای پروژه های عمرانی آغاز خواهد شد .
🔺مهندس احمد کمالی معاون فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد در این رابطه گفت: آغاز عملیات پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۲ با هدف انجام فعالیتهای لازم و اجرای با کیفیت آنها و همچنین انجام کارهای عقب افتاده در دستور کار قرار دارد .
🔺 مهندس کمالی با اشاره به این نکته که هزینه اکثر فعالیتهای عمرانی امسال از محل در آمدهای عمومی شهرداری تامین شده است افزود:که امسال ۳ پروژه بزرگ ویژه در دست اقدام است که از نظر حجم و مقیاس امیدوار هستیم  در بهبود و زیباسازی مبلمان شهری تغییرات اساسی و موثری ایجاد نماید.
🔺 وی افزود : با برنامه ریزی و تلاش مداوم و با مدیریت شرایط مالی و زمانی علاوه بر تکمیل کارهای نیمه تمام پروژه های بزرگ را با حمایت رئیس و اعضای محترم شورا و شهردار پرتلاش شروع خواهیم نمود .
🔺 معاون عمرانی شهرداری هشتگرد با اشاره به رویکرد مدیریت شهری هشتگرد از پیشنهادات کارشناسی برای جذب سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سخن گفت که احداث پارکینگ های طبقاتی ، مجتمع های اقامتی و گردشگری از جمله پروژه های پیش بینی شده در این راستاست .
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد