🔺حاج اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد از اعزام ۱۵ نفر از بسیجیان این شهرداری به شهر مرزی مهران جهت خدمت رسانی به زائران و مجاوران اربعین اباعبدلله الحسین علیه السلام خبر داد . 🔺وی گفت : نهاد بسیج  که با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد توانایی‌های […]

🔺حاج اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد از اعزام ۱۵ نفر از بسیجیان این شهرداری به شهر مرزی مهران جهت خدمت رسانی به زائران و مجاوران اربعین اباعبدلله الحسین علیه السلام خبر داد .
🔺وی گفت : نهاد بسیج  که با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد توانایی‌های لازم در افراد معتقد به قانون اساسی و اهداف انقلاب اسلامی ایران به منظور دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و همچنین کمک به مردم هنگام بروز بلایا و حوادث غیر مترقبه با هماهنگی مراجع ذیربط تشکیل شده‌ توانسته است در همه زمینه های فرهنگی ، خدماتی ، علمی و ورزشی موثر باشد و تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه بوده و هست .
🔺وی گفت : بسیج توانسته با جذب ، آموزش ، سازماندهی و به‌کارگیری نیروهای داوطلب مردمی در صحنه های مختلف موفق ظاهر شده و اکنون نیز خدمات رسانی به زائرین اربعین از جمله ماموریت‌های این نهاد انقلابی است .
🔺فیروز زارع افزود : طی روز‌های آینده سیل عظیمی از زوار راهی کربلا خواهند شد و دوباره همایشی بزرگ از گردهمایی شیعیان و دلدادگان حسینی رقم می‌خورد که بسیجیان شهرداری نیز ضمن حضور در این راهپیمایی گسترده ، برای خدمت رسانی به زائرین اعلام آمادگی نموده اند و با حمایت‌های شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر این بسیجیان داوطلب به شهر مرزی مهران و استقرار در آن شهر برای پذیرایی و میزبانی از زائرین در مسیر رفت و برگشت از کشور عراق مستقر گردیده اند .
🔺شهرداری هشتگرد در راستای اجرای مصوبات ستاد اربعین ، نسبت به اعزام ماشین آلات ، تجهیزات و بسیجیان داوطلب به مناطق گذر مرزی و موکب های مستقر در کشور عراق اقدام نموده و ضمن برنامه ریزی برای حفظ و نگهداری شهر و خدمات رسانی به شهروندان ، آمادگی لازم را برای اجرای مصوبات ابلاغی ستاد خواهد داشت .
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity