🔺 در راستای نظارت میدانی ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه معاونین ، مسؤل و ناظرین عمرانی از پروژه‌های در دست اجرا بازدید و بر نظارت دقیق و تسریع در تکمیل پروژه‌ها تاکید نمود. 🔺رئیسی در بازدید از پروژه ساماندهی و بهسازی مزار شهدای شهر هشتگرد واقع در جوار مقبره امامزادگان هادی و علی […]

🔺 در راستای نظارت میدانی ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه معاونین ، مسؤل و ناظرین عمرانی از پروژه‌های در دست اجرا بازدید و بر نظارت دقیق و تسریع در تکمیل پروژه‌ها تاکید نمود.
🔺رئیسی در بازدید از پروژه ساماندهی و بهسازی مزار شهدای شهر هشتگرد واقع در جوار مقبره امامزادگان هادی و علی النقی(ع) ینگی امام خواستار تسریع در تکمیل و اهمیت اجرای دقیق مطابق طرح مصوب شد.
🔺وی گفت : در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و نیز تاکید رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در بودجه سال‌جاری ، اعتبار مناسبی برای ساخت المان و بهسازی قبور مطهر شهدا در نظر گرفته شده است که پس از مطالعات اولیه ، تهیه نقشه های اجرایی و طی تشریفات قانونی عملیات اجرایی آنها از هفته های قبل آغاز شده است.
🔺وی افزود : بهسازی قبور ، پیاده روها ، نصب المانها و نیز احداث سایبان بر اساس طرح مصوب و مورد تأیید نهادهای مربوطه از جمله مواردیست که در این پروژه اجرا می گردد و امیدواریم با توجه به اهمیت این مجموعه فرهنگی و تجمعات شهروندان در مراسمات ملی و مذهبی ، این پروژه با سرعت تکمیل و فاز نخست آن به بهره برداری برسد .
🔺شهردار هشتگرد در ادامه بر تسریع در تکمیل پروژه ساخت المان برای قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در محوطه دانشگاه آزاد تاکید کرد که این پروژه نیز در دو بخش میدانی و کارگاهی در حال انجام است .
@hashtgerdcity👇👇