🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد،مهندس رئیسی به همراه معاونین ،مهندس کاشف ریاست شورای اسلامی شهر و مهندس محسن فیروززارع عضو شورای اسلامی شهر از شهرک ینگی امام و پروژه های عمرانی در حال اجرا این شهرک بازدید کردند. 🔺بر اساس این گزارش،شهردار هشتگرد در این بازدید که به […]

 

🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد،مهندس رئیسی به همراه معاونین ،مهندس کاشف ریاست شورای اسلامی شهر و مهندس محسن فیروززارع عضو شورای اسلامی شهر از شهرک ینگی امام و پروژه های عمرانی در حال اجرا این شهرک بازدید کردند.

🔺بر اساس این گزارش،شهردار هشتگرد در این بازدید که به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر انجام داد و با حضور در محل اجرای پروژه بازسازی گلزار شهدا ،تکمیل ساختمان آتش نشانی و درخواست های شهروندان در شهرک ینگی امام از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت این طرح ها و مشکلات این شهرک قرار گرفت.

🔺گفتنی است شهروندان شهرک ینگی امام نیز در این بازدید مشکلات و معضلات موجود در محل سکونت خود را از نزدیک با شهردار هشتگرد در میان گذاشتند و ایشان نیز جهت برطرف کردن این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن قول مساعد داد.

🗓۱۴ شهریورماه ۱۴۰۲

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد