بازدید میدانی علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر هشتگرد، مدیریت محترم شرکت توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از معتمدین و اهالی محترم محله دخانیات شهر هشتگرد. نماینده مردم در مجلس با تاکید بر ارائه عادلانه خدمات […]

بازدید میدانی علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر هشتگرد، مدیریت محترم شرکت توزیع برق شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از معتمدین و اهالی محترم محله دخانیات شهر هشتگرد.

نماینده مردم در مجلس با تاکید بر ارائه عادلانه خدمات رسانی و رفع دغدغه‌های مردم شریف گفت: شهرداری و مدیریت شهری برای اصلاح و بهسازی معابر، جمع آوری فاضلاب و آب‌های سطحی، روشنایی معابر و ایجاد فضای سبز که خواسته‌های مردم شریف این محله است باید اقدامات مناسب را در دستور کار قرار دهند.

حدادی در ادامه افزود: تداوم پیگیری مسائل و مشکلات مردم عزیز و تلاش برای رفع آنها در بازدیدهای میدانی با تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم و به خصوص مناطق مختلف تاثیر مهمی دارد.

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با جمعی از شهروندان، مشکلات و موضوعات مختلف را در بازدید میدانی پیگیری نمود .

مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از حمایت های نماینده مجلس از برنامه‌های مدون مدیریت شهری برای توجه به همه محلات سخن گفت.

وی بیان کرد : عدالت محوری سرلوحه برنامه های مدیریت شهری بوده و در همین راستا در بودجه ۱۴۰۲ اعتبارات مناسبی برای مناطق مختلف شهری پیش بینی گردیده است که انتظار می رود با طی تشریفات قانونی و جذب پیمانکاران ذیصلاح ، مراحل عملیاتی این طرح ها آغاز گردد .

مؤیدی موضوع ساماندهی فاضلاب شهری و احداث ایستگاه تصفیه خانه را از جمله خواسته های به حق شهروندان دانست که شهرداری و شورای اسلامی این شهر بارها آمادگی خود را برای همکاری با دستگاه متولی اعلام نموده است اما همچنان از شروع عملیات توسط دستگاه‌های متولی خبری نیست .

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد نیز حضور نماینده محترم مجلس در مناطق مختلف شهری را موجب دلگرمی مسئولین و شهروندان دانست و حمایت های مستمر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر را موجب رفع بسیاری از مسائل و مشکلات عنوان کرد و از تعامل شهرداری با سایر دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان سخن گفت .