🔺فلاحتکار در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر بر نظارت بیشتر و رعایت نکات فنی تاکید کرد . 🔺وی با تقدیر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری ، نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی و عملکرد پیمانکاران را موجب افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی و حفظ بیت المال دانست . 🔺 وی گفت : خوشبختانه با پیگیری اعضای […]

🔺فلاحتکار در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر بر نظارت بیشتر و رعایت نکات فنی تاکید کرد .
🔺وی با تقدیر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری ، نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی و عملکرد پیمانکاران را موجب افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی و حفظ بیت المال دانست .
🔺 وی گفت : خوشبختانه با پیگیری اعضای محترم شورا و تلاش مجموعه شهرداری پروژه‌های عمرانی متعددی در محلات مختلف در حال اجراست که انتظار می‌رود تا نظارت بیشتری بر روند اجرای پروژه صورت پذیرد .
🔺وی بیان کرد : اقداماتی از جمله آسفالت ، کفپوش و جدولگذاری بعنوان طرح های مستمر و همه ساله البته با بررسی نقاط مورد نیاز ، در بودجه شهرداری منظور می گردد که استفاده از مصالح مرغوب ، استفاده از پیمانکاران ذیصلاح و خبره می تواند در کاهش هزینه های سالانه موثر باشد .
🔺یکی از رویکردهای قابل تحسین شورای ششم هشتگرد حضور مستمر در محل شورا ، محلات ، مساجد ، پیگیری مجدانه امورات و تعامل با سایر دستگاهها می باشد که این رویکرد سبب رفع بسیاری از مشکلات شهر شده است .
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity