برنامه های شهرداری هشتگرد در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ کلید خورد . در جلسه ای به ریاست مهندس امینی معاونت خدمات شهری و با حضور جمعی از مسئولین واحدها ، برنامه های شهرداری هشتگرد در راستای استقبال از نوروز آغاز شد . مهندس امینی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته برای فضاسازی محیط […]

برنامه های شهرداری هشتگرد در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ کلید خورد .

در جلسه ای به ریاست مهندس امینی معاونت خدمات شهری و با حضور جمعی از مسئولین واحدها ، برنامه های شهرداری هشتگرد در راستای استقبال از نوروز آغاز شد .

مهندس امینی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته برای فضاسازی محیط شهری برای آغاز ماه شعبان و تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ، از برنامه های متعدد مدیریت شهری خبر داد .

وی با تقدیر از حمایت‌های مستمر رئیس و اعضای محترم شورا و شهردار پرتلاش در خدمات رسانی به شهروندان گفت : در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی‌ ، فضاسازی شهری ، امور شهری و رفت و روب ، فضای سبز و زیباسازی ، نصب المانهای ویژه و همچنین ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر برنامه‌های مختلفی تدوین گردیده است و این برنامه ها از ابتدای اسفند ماه آغاز خواهد شد .

معاونت خدمات شهری هشتگرد افزود : امیدواریم تا محیط شهری را مناسب با ایام آراسته نماییم و از ممنوعیت حفاری های دستگاههای خدمات رسان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آتی خبر داد که جز در مواقع اضطرار و حوادث اجازه حفاری از سوی شهرداری صادر نخواهد شد .

برقراری کشیک واحدهای خدماتی مختلف ، استقرار اکیپ آتش نشانی در ورودی شهر ، آماده سازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و مکان اسکان اضطراری و موقت مسافران از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است .