🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در بازدید از پروژه‌های عمرانی،  بر تکمیل ساختمان آتش نشانی شهرک ینگ امام تاکید کرد . 🔺 وی گفت : کلنگ احداث این ایستگاه در سال ۹۸ به زمین زده شده و پس از گذشت ۴ سال نیمه کاره مانده بود لذا با همفکری و مشورت اعضای محترم شورای اسلامی شهر […]

🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در بازدید از پروژه‌های عمرانی،  بر تکمیل ساختمان آتش نشانی شهرک ینگ امام تاکید کرد .
🔺 وی گفت : کلنگ احداث این ایستگاه در سال ۹۸ به زمین زده شده و پس از گذشت ۴ سال نیمه کاره مانده بود لذا با همفکری و مشورت اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، ردیف اعتباری مناسبی برای تکمیل این پروژه در سال‌جاری در نظر گرفته شده که پس از طی تشریفات قانونی و عقد قرارداد ، ادامه این پروژه تا مرحله تکمیل و بهره برداری در دستور کار حوزه عمرانی شهرداری قرار گرفته و امیدواریم در دهه فجر تکمیل و به بهره برداری برسد .
🔺شهردار هشتگرد افزود : طبقه همکف این ساختمان مشتمل بر آشیانه ، استراحتگاه و بخش اداری آتشنشانی خواهد بود که پس از تکمیل پروژه تجهیزات لازم نیز خریداری خواهد شد و ایستگاههای آتش نشانی هشتگرد از ۳ به ۴ ایستگاه افزایش خواهد یافت .
🔺وی بیان کرد : طبقه اول این ساختمان نیز به عنوان بخش اداری ناحیه خدماتی ینگی امام برای پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های ساکنین تکمیل خواهد شد .
🔺طی تشریفات قانونی برای عقد قرارداد با پیمانکاران ذیصلاح سبب گردیده تا بخش اعظمی از پروژه های عمرانی شهرداری در ماه اخیر آغاز و در محلات مختلف شاهد اقدامات عمرانی شهرداری باشیم .
🔺اصلاح هندسی معابر ،آسفالت مکانیزه و لکه گیری ، جدولگذاری ، بهسازی بلوار امام(ره) ، ساخت المان مزار شهدای گمنام ،بهسازی قبور مطهر شهدای شهر در شهرک ینگی امام ، کفپوش پیاده رو ها و پارکها  و احداث زمین والیبال ساحلی بخشی از پروژه های در حال اجراست .
@hashtgerdcity👇👇