🔺 به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ،در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات ایشان جلسه ملاقات عمومی شهروندان با مهندس رئیسی صبح امروز برگزار شد. 🔺این جلسه به منظور تسريع در رسيدگي به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگي شهردار هشتگرد با حضور مدیران […]

🔺 به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ،در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات ایشان جلسه ملاقات عمومی شهروندان با مهندس رئیسی صبح امروز برگزار شد.
🔺این جلسه به منظور تسريع در رسيدگي به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگي شهردار هشتگرد با حضور مدیران شهرداری و مسئول شهرسازی و درآمد در محل سالن جلسات این شهرداري برگزار شد و جمعي از شهروندان ضمن ملاقات حضوري با مهندس رئیسی به طرح و بيان برخی از مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند.
🔺در این جلسه مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداري و ارائه رهنمودهاي لازم، دستورات مقتضي را به منظور رسيدگي به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانين شهرداري صادر نمود.
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد