جلسه کمیته فرعی استقبال از بهار به ریاست مهندس حمید یکه فلاح سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری هشتگرد و با حضور پرسنل این سازمان تشکیل شد . یک فلاح در این جلسه با اشاره به تاکید شهردار ، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مبنی بر آماده سازی محیط شهری برای […]

جلسه کمیته فرعی استقبال از بهار به ریاست مهندس حمید یکه فلاح سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری هشتگرد و با حضور پرسنل این سازمان تشکیل شد .

یک فلاح در این جلسه با اشاره به تاکید شهردار ، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مبنی بر آماده سازی محیط شهری برای استقبال از نوروز ، از رصد و شناسایی معابر فاقد خط کشی و رفع مشکلات خبر داد .

وی گفت : خط کشی معابر ، رنگ آمیزی و آشکارسازی سرعت گیر ها و بلوک های عابر پیاده در دستور کار سازمان حمل ونقل قرار داشته و تلاش می شود تا همراستا با سایر حوزه های شهرداری ، در بخش حمل و نقل نیز اقدامات لازم برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ انجام پذیرد .

وی بر بازبینی ، تعویض و تعمیر چراغ های ترافیکی ، بهسازی تابلوها و علائم ، تشویق شهروندان به استفاده از پارکینگ جدیدالاحداث فدک واقع در ضلع جنوبی میدان شهدا تاکید کرد .

یک فلاح در ادامه از پرسنل سازمان خواست تا ضمن نظارت و بازرسی مستمر بر خطوط تاکسیرانی موضوعاتی از قبیل کشیک رانندگان ، شستشو و آماده سازی ایستگاه های تاکسی و نظافت ظاهری تاکسی ها را مد نظر قرار داده و این روند تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت .