حضور دکتر علی حدادی نماینده محترم مردم شریف ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در صحن شورای شهر هشتگرد علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای اسلامی شهر هشتگرد با اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم شهر هشتگرد دیدار […]

حضور دکتر علی حدادی نماینده محترم مردم شریف ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در صحن شورای شهر هشتگرد

علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای اسلامی شهر هشتگرد با اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم شهر هشتگرد دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه های در دست اقدام به منظور ایجاد رضایت مندی مردم عزیز و همچنین توسعه شهری باید به طور ویژه و در اسرع وقت انجام گیرد.

حدادی اظهار داشت: مدیریت شهری باید به تمامی مناطق رسیدگی و خدمت رسانی یکسان داشته باشد و عدالت در تمام مناطق رعایت شود تا از عقب افتادگی های شهری کاسته شود.

وی افزود: يكي از وظايف اصلي مدیریت شهری توجه به مناطق محروم و محله‌هايي است كه ضعف‌هاي اساسي دارند و با توجه به اين موضوع بايد در راستاي متعادل ساختن امكانات و فضاهاي شهري گام برداشت.

در ادامه این دیدار گزارشی از عملکرد ،پروژه های در دست اقدام و اهداف پیش رو از سوی مدیریت شهری هشتگرد ارائه شد.

مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد ضمن تقدیر و تشکر از حمایتها و پیگیری‌های نماینده مجلس ، گزارشی از اقدامات مدیریت شهری برای عمران و آبادانی و رفع مشکلات ارایه نمود .

وی عدم رسیدگی به مسیر زیرگذر خور را یکی از مشکلات روزهای اخیر دانست که خودروهای عبوری این مسیر که از شهر نظرآباد ، هشتگرد و روستاهای بخش جنوبی اتوبان می باشند از عدم رسیدگی و وضعیت نامناسب آن گله مند هستند و لزوم پیگیری از طریق دستگاههای متولی احساس می گردد .

مؤیدی به تعریض معابر ، جابجایی تیرهای برق مزاحم و ایجاد شعب بانکی در محلات کمتر برخوردار برای تسهیل در امور بانکی شهروندان و جلوگیری از ترددهای غیر ضرور اشاره کرد که نیازمند مساعدت مسؤلین است .

مهندس فلاحتکار نایب رئیس شورای اسلامی شهر به مواردی چون موضوع فاضلاب شهری و تصفیه خانه اشاره کرد و از آمادگی شهرداری برای مشارکت در احداث بیمارستان و بهره برداری از کاروانسرای ینگی امام خبر داد و تعیین تکلیف حریم شهر هشتگرد را از جمله خواسته های مدیریت شهری دانست .

مهندس افشاری دیگر عضو شورای شهر به تشریح موضوعاتی چون تعیین تکلیف اراضی قولنامه ای شهر ، توانمند سازی محلات و ساماندهی بافت های فرسوده پرداخت .

وی به وجود اراضی قولنامه ای در هشتگرد اشاره کرد که علاوه بر کاهش درآمد شهرداری از محل صدور مجوز ، موجب نارضایتی شهروندان شده و حل مشکل نیازمند مساعدت مدیران ارشد کشوری است .

مهندس فیروززارع به کمبود امکانات در سطح ناحیه ینگی امام پرداخت و بازسازی کاروانسرا و نیز استقرار کیوسک نیروی انتظامی جهت افزایش امنیت و جلوگیری از معضلات اجتماعی در شهرک ینگی امام را از جمله موضوعات مهم برشمرد .

مهندس کاشف اقدامات فرهنگی در ماه‌های اخیر را تشریح و به دغدغه مندی مدیریت شهری و استفاده بهینه از اماکن فرهنگی اشاره کرد .

وی اجرای موفق برنامه های متعدد در هفته فرهنگی را یکی از دستاوردهای مدیریت شهری عنوان کرد و از استمرار این برنامه ها با حمایت نماینده محترم مجلس و سایر مسولین شهرستان خبر داد .

حاج رضا واحدی عضو شورای اسلامی شهر هشتگرد ایجاد کمربندی ضلع جنوب شهر ، پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری ،فضاسازی محیط شهری ، احداث زمین های چند منظوره در مناطق محروم، مسکن جوانان شهر هشتگرد و ایجاد هتل آپارتمان برای مهمانان شهر هشتگرد را از جمله برنامه‌های مدیریت شهری دانست که نیازمند حمایت مسؤلین است.

سرکار خانم صالحی عضو شورای شهر به همراه شدن دستگاههای اجرایی در جهت خدمت به مردم شریف هشتگرد، اشتغال بانوان، راه اندازی پل راه آهن شهر هشتگرد، ایجاد فضای سبز و بوستان بانوان در مناطق کمتر برخوردار شهر هشتگرد اشاره کرد .

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد حمایت‌های مستمر نماینده محترم مجلس ، امام جمعه معزز و فرماندار شهرستان را زمینه ساز ارتقاء خدمات به شهروندان دانست و به موضوع تعیین تکلیف زمین ۳۰ هکتاری تحویلی از سوی شرکت عمران پرداخت که در صورت حل مشکل استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد هتل ، اقامتگاه و طرح مسکن ملی مد نظر خواهد بود .

وی بودجه سال آتی شهرداری که با در نظر گرفتن نیازهای شهر و مشورت با رئیس و اعضای محترم شورا تدوین شده است را عملیاتی و قابل اجرا توصیف کرد که علاوه بر کاهش هزینه های غیرضروری ، استفاده بهینه از سرمایه های شهری ، پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری و عدالت محوری در توزیع خدمات مدنظر قرار گرفته است .

حضور نماینده محترم مجلس در جلسه رسمی نمایندگان مردم فهیم شهر مرکز شهرستان موجب دلگرمی مدیریت شهری برای استمرار و آبادانی خواهد بود که امیدواریم حمایت‌های ایشان کمافی السابق موجب رفع مشکلات بزرگ و تسریع در توسعه و پیشرفت شهر باشد .