🔺با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، گروه جهادی پزشکان خیر با حضور در مدرسه نرجس خاتون شهر هشتگرد ، به ارایه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان پرداختند . 🔺رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیز از نزدیک فعالیت این گروه بازدید کرده و با عرض خسته نباشید خواستار تداوم فعالیت گروه پزشکی […]

🔺با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، گروه جهادی پزشکان خیر با حضور در مدرسه نرجس خاتون شهر هشتگرد ، به ارایه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان پرداختند .
🔺رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیز از نزدیک فعالیت این گروه بازدید کرده و با عرض خسته نباشید خواستار تداوم فعالیت گروه پزشکی در شهر و بویژه نقاط محروم شهر هشتگرد شدند .
🔺ارائه خدمات پزشکی برای اقشار کم درآمد از جمله برنامه های گروه پزشکی جهادی استان البرز می باشد و تاکنون در تعدادی از محلات شهر از جمله خیابان پاسداران ، خیابان راه آهن و بلوار شهیدان حبیب زاده،محله والفجر و شهرک ینگی امام شهر هشتگرد این خدمات ارائه گردیده است و با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد این برنامه مستمر بوده و در ماه‌های آتی نیز در سایر محلات شهر هشتگرد اجرا خواهد شد .
۲۷ مردادماه ۱۴۰۲
🔺روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@Hashtgerdcity