🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه معاونین و جمعی از کارکنان شهرداری با حضور در شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه سال گذشته ، انتخاب هیئت رئیسه جدید را تبریک گفتند . 🔺 رئیسی در این دیدار گزارشی از اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی فرهنگی و خدماتی ارائه نمود و […]

🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه معاونین و جمعی از کارکنان شهرداری با حضور در شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه سال گذشته ، انتخاب هیئت رئیسه جدید را تبریک گفتند .

🔺 رئیسی در این دیدار گزارشی از اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی فرهنگی و خدماتی ارائه نمود و حمایت‌های رئیس و اعضای پارلمان شهری را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست .

🔺وی گفت : پروژه‌های عمرانی طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام بوده و بخشی از آن پس از طی تشریفات قانونی در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد .

🔺 شهردار هشتگرد به عدالت محوری در توزیع خدمات شهری اشاره کرد و همچنین به آغاز فراخوان پروژه‌های بزرگ در آینده نزدیک سخن گفت .

🔺وی در ادامه با تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری از افتتاح و کلنگ زنی بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه در هفته دولت خبر داد.

🔺مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر بر اهتمام ویژه در زمینه خدمات رسانی به شهروندان و عمران و آبادانی شهر تاکید کرد .

🔺وی بر تسریع در تکمیل طرح های عمرانی ، توجه به امورات فرهنگی ، تحقق بودجه مصوب و نیز امور رفاهی کارکنان اشاره نمود.

🔺کاشف در خصوص پروژه گذر فرهنگی سخن گفت و آنرا یکی از پروژه های مهم و ماندگار معرفی کرد که انتظار می رود با پیگیری شهردار محترم در تکمیل آن تسریع گردد .

🔺رئیس شورا با اشاره به رسالت روابط عمومی و لزوم جهاد تبیین ، خواستار تقویت بخش تولید محتوی و انتشار اخبار و نیز مستند سازی از عملکرد مدیریت شهری شد .

🔺سرکار خانم صالحی نایب رئیس شورا با تقدیر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری ، به بررسی و انجام راهکارهای قابل اجرا برای رفع مشکلات بویژه در زمان بحران آب اشاره کرد .

🔺وی گفت : مشکل کم آبی و لزوم مدیریت منابع آب بویژه در این روزهای گرم سال به بحران تبدیل شده و نیاز است تا تمهیدات لازم در راستای رفع مشکل و اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان بکار گرفته شود .

🔺وی لزوم استفاده از پساب حاصل از تصفیه خانه شهرک صنعتی و شهر جدید مهستان را با توجه به وجود بخش اعظمی از زیرساختها ، یکی از راهکارها دانست که نیازمند اخذ مجوزهای لازم و پیگیری جدی است .

🔺در ادامه معاونین شهردار و مسولین واحد‌های حاضر در جلسه نیز گزارشی مختصر از امورات جاری ارایه و برای هیئت رئیسه جدید شورا آرزوی موفقیت نمودند .

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity