🔺 به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد صبح امروز، با جناب سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ دیدار و گفت و گو کرد. 🔺مهندس رئیسی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های […]

🔺 به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد صبح امروز، با جناب سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ دیدار و گفت و گو کرد.
🔺مهندس رئیسی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند و همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود .
🔺شهردار هشتگرد در ادامه با بیان اینکه ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است افزود: بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی هم مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .
🔺وی خاطر نشان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار بزرگی است که از اجر عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار است .
🔺 لازم به ذکر است در این جلسه پیرامون مسایل و اقدام های مشترک در حوزه امور اجتماعی، فرهنگی و عمرانی بین طرفین بحث و تبادل نظر شد.
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد