🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری بر جدیت در اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان تاکید کرد . 🔺وی در بازدید از عملیات اصلاح هندسی دوربرگردان بلوار امام(ره) مقابل بیمارستان تامین اجتماعی ، مصوبات شورای ترافیک شهرستان را که با پشتوانه نظریه کارشناسی و دستگاههای ذیربط تهیه گردیده موجب کاهش تصادفات […]

🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری بر جدیت در اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان تاکید کرد .
🔺وی در بازدید از عملیات اصلاح هندسی دوربرگردان بلوار امام(ره) مقابل بیمارستان تامین اجتماعی ، مصوبات شورای ترافیک شهرستان را که با پشتوانه نظریه کارشناسی و دستگاههای ذیربط تهیه گردیده موجب کاهش تصادفات ، رفع ترافیک و نیز امنیت بیشتر شهروندان در تردد از معابر دانست .
🔺وی گفت : شهرداری متعهد به رفع مشکلات ترافیکی است و تهیه طرح جامع ترافیکی با عقد قرارداد با مشاورین ذیصلاح را راهکاری برای حل دایمی ترافیک شهری و تدوین افقی بلند مدت برای توسعه شهر دانست .
🔺رئیسی افزود : خوشبختانه در دوره ششم شورای اسلامی شهر اقدامات بزرگ و زیرساختی در جهت رفع معضلات ترافیکی صورت گرفته که از آن جمله می توان به تخصیص بودجه برای تهیه طرح مطالعات ترافیکی ، انجام مطالعات رفع نقاط حادثه خیز ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد پارکینگ های طبقاتی اشاره کرد که در آینده نزدیک بخشی از این اقدام به ثمر خواهد نشست .
🔺شهردار هشتگرد در پایان ، نصب علایم هشدار دهنده و راهنما و حفظ ایمنی کارگران در زمان اجرای پروژه های عمرانی را از الزامات کار در معابر پرتردد دانست و بر رعایت آن تاکید نمود .
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity