حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد در مراسم یادواره ۳۵ شهید والامقام ورزشکار شهرستان ساوجبلاغ 🔷یادواره ۳۵ شهید والامقام ورزشکار شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسئولین، مردم، ورزشکاران و خانواده های معظم شهدا به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد در مجتمع فرهنگی، هنری ۹ دی برگزار شد. 🔹در این مراسم […]

حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد در مراسم یادواره ۳۵ شهید والامقام ورزشکار شهرستان ساوجبلاغ

🔷یادواره ۳۵ شهید والامقام ورزشکار شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسئولین، مردم، ورزشکاران و خانواده های معظم شهدا به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد در مجتمع فرهنگی، هنری ۹ دی برگزار شد.

🔹در این مراسم برنامه های متنوعی همچون اجرای سرود توسط نوجوانان ورزشکار، مداحی و دکلمه خوانی در وصف مقام شهدای سرافراز، اجرا شد.

🔹رنجبران، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز بعنوان سخنران مراسم به بیان گوشه ای از تفکرات امام (ره)،شهدا و حاج قاسم سلیمانی، جایگاه شهدا در جامعه، و برخی از مسائل روز پرداخت .

🔹مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد با تقدیر از ستاد برگزاری این مراسم ، از آمادگی مدیریت شهری برای استفاده از امکانات و زیرساختهای موجود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

🔹وی گفت : با تصمیم مدیریت شهری ، در بودجه سال جاری ردیف‌های اعتباری مناسبی برای این موضوع منظور گردیده که از آن جمله می توان به اجرای برنامه های فرهنگی و بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای شهر اشاره کرد .

@hashtgerdcity