🔺حجت السلام حسین فلاحتکار دبیر امور مساجد شهرستان ساوجبلاغ گفت پیامبر گرامی اسلام (ص) پایه‌گذار اولین مسجد است. او مکانی را پایه‌گذاری کرد که علاوه بر عهده‌دار بودن نقش روحانی و معنوی، کانون فعالیت‌های اجتماعی مسلمانان نیز به شمار می‌رفت. 🔺 دبیر امور مساجد ساوجبلاغ در ادامه افزود: به همین دلیل مسجد در طول تاریخ […]

🔺حجت السلام حسین فلاحتکار دبیر امور مساجد شهرستان ساوجبلاغ گفت پیامبر گرامی اسلام (ص) پایه‌گذار اولین مسجد است. او مکانی را پایه‌گذاری کرد که علاوه بر عهده‌دار بودن نقش روحانی و معنوی، کانون فعالیت‌های اجتماعی مسلمانان نیز به شمار می‌رفت.
🔺 دبیر امور مساجد ساوجبلاغ در ادامه افزود: به همین دلیل مسجد در طول تاریخ اسلام از ویژگی برجسته‌ای برخوردار بود. در گذشته همه امور مسلمین در ابعاد مختلف، از جمله عقاید و فعالیت‌های فرهنگی، عبادی، سیاسی و اقتصادی در مساجد انجام می‌شد .
🔺فلاحتکار با گرامیداشت ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد بیان کرد: از فعالین مساجد اعم از ائمه محترم جماعات، کانون های مساجد، هیئت امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج تقدیر و از حضور دغدغه‌مند و مسئولانه مردم عزیز در مساجد جهت حفظ رونق خانه خدا قدردانی می‌کنم.
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد