🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد؛ همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده و پرشور و شعور اقشار مختلف مردم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و مسئولان، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر هشتگرد برگزار شد. 🔺عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت صبح چهارشنبه […]

 

🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد؛ همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده و پرشور و شعور اقشار مختلف مردم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و مسئولان، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر هشتگرد برگزار شد.

🔺عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت صبح چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ و در چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش همزمان با سراسر کشور، در پیاده‌روی و عزاداری دلدادگان اربعین حسینی در هشتگرد شرکت کرده و با امامشان بر سر ارزش‌هایی که در کربلا آفریده شد، عهدی دوباره بستند.

🔺این مراسم که از ساعت ۹ صبح و از میدان سپاه شهر هشتگرد و با تجمع گسترده و پر شور اقشار مختلف شیعیان عزادار آغاز شد، با نوحه سرایی و عزاداری عاشقان و عزاداران سیدالشهدا(ع) و پیروان مکتب حضرت زینب(س) در مسیر بلوار امام خمینی (ره) تا امام زاده شهرک ینگی امام ادامه یافت.

🔺عزاداران و پیروان حضرت امام حسین(ع) که بیشتر آنان پرچم‌های “یا حسین” و ” یا ابوالفضل العباس” را حمل کرده و با زدن بر سینه، با نوحه سرایی مداحان، همراهی می‌کردند، و پس از حضور در صحن و بارگاه آستان مقدس امام زاده ینگی امام ، نیز به عزاداری پرداختند.

🔺این آئین باشکوه که همراه با حضور گسترده شهروندان همراه بود، با اقامه نماز ظهر اربعین و اطعام حسینی در مسجد جامع شهرک ینگی امام پایان یافت.

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد