✅ پیام تبریك شهردار هشتگرد به هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر هشتگرد 🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در پیامی انتصاب ریاست جدید و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر را تبریک گفت، در پیام شهردار […]

✅ پیام تبریك شهردار هشتگرد به هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر هشتگرد

🔺به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در پیامی انتصاب ریاست جدید و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر را تبریک گفت، در پیام شهردار هشتگرد آمده است:

« و امرهم شوری بينهم »
مشورت يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری هاست. بنا به فرمايش پيامبر اعظم (ص) « هيچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترين امور هدايت يافتند».

جناب آقای مهندس محمد رضا کاشف
انتخاب شایسته شما بعنوان ریاست جدید شورای اسلامی شهر هشتگرد را تبريک و تهنيت عرض می نمايم و ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این مرز و بوم مسالت دارم و از زحمات ریاست قبلی شورای اسلامی شهر هشتگرد نیز قدردانی می کنم. بی تردید ایشان در مسئولیت خود توانمندی و شایستگی خود را بیش از پیش نشان داده و با جان و دل به شهروندان خدمت نموده اند.

پیام رئیسی
شهردار هشتگرد