🔺پس از تجربه موفق سال گذشته آتش نشانی شهرداری هشتگرد در میزبانی کلاسهای آموزشی آتش نشانان استان البرز ، در سال جدید نیز موضوع در دستور کار قرار گرفته و دوره های آموزشی آتش نشانی شهرداری هشتگرد برای آتش نشانان شهر های استان البرز جهت باز آموزی و بالا بردن توان عملیاتی آتش نشان […]

 

🔺پس از تجربه موفق سال گذشته آتش نشانی شهرداری هشتگرد در میزبانی کلاسهای آموزشی آتش نشانان استان البرز ، در سال جدید نیز موضوع در دستور کار قرار گرفته و دوره های آموزشی آتش نشانی شهرداری هشتگرد برای آتش نشانان شهر های استان البرز جهت باز آموزی و بالا بردن توان عملیاتی آتش نشان در ایستگاه شماره ۳ هشتگرد(سایت مدیریت بحران) برگزار شد .

🔺مهندس عیسی بگلو معاون خدمات شهری شهرداری هشتگرد در بازدید از روند برگزاری کلاس های آموزشی از حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نمود .

🔺وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه و با حضور آتش نشانان سایر شهرهای استان البرز می تواند علاوه بر افزایش آگاهی ، موجب تبادل نظرات و تجربیات آتش نشان برای رسیدگی به حوادث و ارتقاء خدمات به شهروندان گردد .

🔺وی بیان کرد : با توجه به اینکه طبق دستورالعمل مدیریت بحران شهرهای استان به صورت معین برای شهرهای همجوار عمل می‌نمایند لذا برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند موجب آشنایی آتش نشانان با یکدیگر و با حوزه خدماتی آنها شود تا در زمان بحران بتوانند پوشش مناسبی برای هم ایجاد نمایند .

🔺سید رضا حسینی رئیس آتش نشانی شهرداری هشتگرد از برگزاری مستمر این دوره ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت : این دوره ها در سطوح مختلف مقدماتی و حرفه ای برای آتش‌نشانان استان برگزار می گردد و موارد مختلفی از قبیل اطفاء حریق ، مدیریت بحران ، تصادفات و سایر حوادث آموزش داده می شود و تلاش شده است تا اطلاعات حداکثری در کنار کارگاه های عملی به آتش نشانان ارائه گردد .

🔺وی افزود : شهرداری شهر هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ توانسته است با بهره گیری از پتانسیل و امکانات موجود نسبت به تعامل با آتش‌نشانان سایر شهرها اقدام و این دوره ها که با حمایت شهردار و اعضای محترم شورا در حال برگزاری است مستمر خواهد بود .

🔺حسینی بیان کرد در آموزش این هفته شناخت کف و کف سازها و استفاده اصولی از تجهیزات کف سازی برای آتش نشانان ارایه و هفته های آموزشی طبق تقویم تدوین شده تا پایان سال در هشتگرد اجرا خواهد شد .

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد

@hashtgerdciyy