🔺 به گزارش خبرنگار اداره روابط عمومی، ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر هشتگرد از مساعدت مالی شهرداری هشتگرد به ستاد اربعین حسینی به‌منظور کمک به برگزاری هرچه با شکوه‌تر اجتماع بزرگ اربعین حسینی (ع) درمرز مهران خبر داد. 🔺 مهندس محسن فیروززارع  با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور شیعیان از سراسر […]

🔺 به گزارش خبرنگار اداره روابط عمومی، ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر هشتگرد از مساعدت مالی شهرداری هشتگرد به ستاد اربعین حسینی به‌منظور کمک به برگزاری هرچه با شکوه‌تر اجتماع بزرگ اربعین حسینی (ع) درمرز مهران خبر داد.
🔺 مهندس محسن فیروززارع  با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور شیعیان از سراسر جهان در مراسم اربعین، یکی از کم نظیرترین اجتماعات مذهبی جهان را به وجود می آورد و موجب می شود تا اقتداری وصف ناشدنی مبتنی بر قدرت شیعیان به نمایش گذاشته شود.
🔺وی افزود: با توجه به اینکه ارادت به حضرت امام حسین (ع) و یاران ایشان در اعماق وجود همه مردم کشور ما ریشه دوانده است و این ابراز ارادت‌ها هم برای آخرت مردم و هم برای دنیای آنها منافع بسیار زیادی دارد، و هر ساله حجم انبوهی از مردم ایران در این پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.
🔺 عضو شورای اسلامی شهر هشتگرد خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آئین مستلزم آن است که نهادها و دستگاههای ذیربط مشارکت و حمایتهای خود از این جریان مردمی و تاریخی را در دستور کار داشته باشند.
🔺وی با تأکید بر حفظ حرمت مردمی بودن ماجرای اربعین حسینی (ع) گفت: پیرو دستور استاندار محترم تمام دستگاه‌ها و نهادها برای فراهم کردن این بستر به بهترین نحو وارد میدان شده اند و مدیریت شهری هشتگرد نیز با افتخار در این رویداد بزرگ فرهنگی مذهبی مشارکت دارد .
🔺فیروززاع با اشاره به تصویب لایحه مساعدت ششصد میلیون تومانی شهرداری هشتگرد به ستاد اربعین حسینی گفت: به منظور افزایش رضایت مندی موکب داران می بایست بر نحوه توزیع این اعتبارات نظارت های بیشتری صورت گیرد.
🔺 فیروززارع در پایان اظهار کرد:علاوه بر کمک فوق ، بالغ بر ۱۵ نفر از بسیجیان پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری به همراه ماشین آلات و تجهیزات از هفته گذشته برای خدمات رسانی به زایرین در مرز مهران مستقر شده اند .
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد