امکانات و پتانسیل‌های شهری زمینه ساز پیشرفت جوانان و نوجوانان ورزشکار خواهد بود . استفاده بهینه از زیرساخت های ورزشی و فرهنگی شهر از جمله رویکردهای مدیریت شهری هشتگرد می باشد و خوشبختانه با حضور شورای جوان و پیگیر در شورای اسلامی شهر این رویکرد تقویت شده و تلاش بر این است تا این امکانات […]

امکانات و پتانسیل‌های شهری زمینه ساز پیشرفت جوانان و نوجوانان ورزشکار خواهد بود .

استفاده بهینه از زیرساخت های ورزشی و فرهنگی شهر از جمله رویکردهای مدیریت شهری هشتگرد می باشد و خوشبختانه با حضور شورای جوان و پیگیر در شورای اسلامی شهر این رویکرد تقویت شده و تلاش بر این است تا این امکانات که برای استفاده همه شهروندان توسط مدیریت شهری ایجاد گردیده است به نحو بهینه استفاده گردد .

مهندس محمدرضا کاشف نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر هشتگرد در نشستی با رئیس و اعضای هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساوجبلاغ از آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تقویت این ورزش و بهره برداری از سالن های ورزشی شهرداری برای استفاده ورزشکاران این رشته خبر داد .

وی گفت : خوشبختانه هشتگرد یکی از شهرهایی است که با تلاش مدیریت شهری با احداث اماکن ورزشی ، باشگاه ها ، زمین های چند منظوره و .. سرانه ورزشی مناسبی دارد و امیدواریم در دوره ششم شورای اسلامی شهر این سرانه ها افزایش یابد .

کاشف بیان کرد : هرچند امکانات و پتانسیل های ورزشی شهر منجمله باشگاه های ورزشی به دلیل مدیریت بهتر و تامین هزینه های نگهداری در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته لیکن مدیریت شهری راهبردهای استفاده از این اماکن را تعیین می نماید و این راهبردها توسعه ورزش بین اقشار مختلف جامعه ، ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش ، استعداد یابی ، قهرمان پروری و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد .

نایب رئیس شورا با اشاره به شیوع کرونا در سالهای اخیر ، تعطیلی باشگاه ها را بر اساس ستاد مدیریت کرونا موجب تاخیر در اجرای برنامه های ورزشی و ایجاد رکود در این زمینه دانست و اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی صورت گرفته و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی ، مجددا شاهد حضور ورزشکاران در برنامه های مختلف ورزشی باشیم .

استفاده از تنها جایگاه تمرین صخره نوردی شهرستان در باشگاه تختی توسط هیئت کوهنوردی و حمایت مدیریت شهری از سایر هیئت های ورزشی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بوده است .