‍ ✅دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان با فرماندار ساوجبلاغ با دعوت مهندس مهرور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ در دفتر فرماندار برگزار گردید . رضا واحدی عضو شورای اسلامی هشتگرد که در ابتدای شروع به کار شورای ششم با رای اعضای شورا به عنوان نماینده […]

‍ ✅دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان با فرماندار ساوجبلاغ

با دعوت مهندس مهرور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ در دفتر فرماندار برگزار گردید .

رضا واحدی عضو شورای اسلامی هشتگرد که در ابتدای شروع به کار شورای ششم با رای اعضای شورا به عنوان نماینده در شورای شهرستان انتخاب گردیده بود در این نشست حضور یافته و به بیان بخشی از خواسته ها و مشکلات این شهر پرداخت .

وی با اشاره به بارش های اخیر به مشکل ورود روان آب های سطحی از شهرک صنعتی به مناطق مسکونی و تجاری شهر پرداخت و افزود : مشکل ساماندهی آب‌های سطحی شهرک صنعتی به معضلی چندین سال تبدیل گشته و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در بهسازی و لایروبی انهار و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در مهار سیلاب های فصلی جوابگوی حجم ورودی آب از این شهرک نمی‌باشد .

واحدی گفت : مساحت شهرک صنعتی هشتگرد ۲۰۰ هکتار است و به علت عدم احداث کانال و ساماندهی آب ها ، سیلاب از طریق خیابان‌ها به شهر وارد می‌شود و مهار آن امکان‌پذیر نیست و خواستار برگزاری جلسه مشترک با مدیران شهرک صنعتی برای رفع مشکل شد و در بخش دیگری به عدم ساماندهی رودخانه خور و ورود سیلاب های فصلی حاصل از بارندگی از طریق این مسیل انحرافی به شهر اشاره کرد .

اختصاص معدن شن و ماسه برای تامین مصالح عمرانی و احداث کارخانه آسفالت ، تامین برق بوستانهای شهر جهت ایمن سازی برای خانواده ها و جلوگیری از تجمع معتادان متهاجر در بوستان ها و رفع مشکلات پیش آمده در زمینه صدور مجوز ساخت برای اراضی قولنامه و رفع تعارضات و هدایت شهروندان به سمت تهیه اسناد رسمی از جمله موارد مطرح شده توسط نماینده شورای اسلامی هشتگرد در شورای شهرستان بوده است .

خوشبختانه طی ماه‌های اخیر با حضور شورای جوان و انقلابی در پارلمان شهری هشتگرد و رویکرد تعاملی اعضای این شورا با دستگاههای خدمات رسان و سایر دستگاه‌های ذیربط بسیاری از مشکلات مرتفع گردیده و بخشی از آن نیز در حال اقدام است .

حضور مستمر سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در محلات مختلف و رویکرد تعاملی اعضای شورا موجب ارتقاء خدمات به شهروندان و منهج به رضایتمندی شهروندان از مجموعه شورا و شهرداری گردیده ، این رویکرد که مبتنی بر بررسی کارشناسانه مشکلات و بهره گیری از پتانسیل تمامی دستگاه های مرتبط با موضوعات شهری می باشد راهگشای بسیاری از مسائل بوده و مشکلات از طریق دستگاههای بالادستی و بویژه از طریق فرمانداری شهرستان پیگیری خواهد شد .