?جلسه اعضای کمیته حفظ اموال شهرداری با سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل هشتگرد برگزار شد . ? در ادامه رصد مستمر و برگزاری جلسات مکرر کمیته حفظ املاک و اموال شهرداری هشتگرد جلسه مشترک اعضای این کمیته با سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی برگزار شد. سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورای اسلامی […]

?جلسه اعضای کمیته حفظ اموال شهرداری با سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل هشتگرد برگزار شد .

? در ادامه رصد مستمر و برگزاری جلسات مکرر کمیته حفظ املاک و اموال شهرداری هشتگرد جلسه مشترک اعضای این کمیته با سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی برگزار شد.

سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل سازمان و رانندگان عزیز بخش حمل و نقل عمومی را یکی از ارکان مدیریت شهری دانست که خدمات خوب و مناسبی را به شهروندان ارائه داده است.

? میرغفاری با اشاره به اموال تحت اختیار این سازمان بر حفظ و نگهداری این اموال را که با سرمایه شهروندان تهیه گردیده تاکید نمود و افزود : وجود ایستگاه‌های مختلف تاکسی ، جایگاههای سی ان جی و… با هزینه شهرداری تهیه و برای خدمات رسانی به شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد و انتظار می رود به صورت دوره ای از این تجهیزات بازدید و در صورت نیاز تعمیر و برای نگهداری آنها تلاش گردد

✳️ امیر منصور توده روستا معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری نیز گزارش مختصر از روند مصوبات و نتایج تشکیل کمیته را ارائه و افزود خوشبختانه تشکیل این کمیته و جلسات هفتگی مستمر آن توانسته بسیاری از نقایص و مشکلات را در نگهداری از اموال شهرداری رفع نماید و بسیاری از اماکن و تجهیزات شهرداری که در اختیار بخش خصوصی بود و کنترل بر آن وجود نداشت مورد رصد و بازدید قرار گیرد .

✳️توده روستا در ادامه با اعلام عزم جدی مدیریت شهری برای حراست و نگهبانی از اماکن و تجهیزات به نصب دوربین های حفاظتی در کلیه اماکن شهرداری اشاره کرد که می تواند علاوه بر عامل بازدارندگی ، موجب رصد روزانه و کنترل ورود و خروج ها و تجهیزات موثر باشد .

✴️در ادامه جلسه اعضای کمیته از امکانات پایانه شهید صیاد شیرازی و نیز جایگاه های سی ان جی سطح شهر بازدید نمودند.