✅جلسه هماهنگی شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد برگزار شد . این جلسه با حضور حاج اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام ، اعضای شورای پایگاه و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری در سالن جلسات برگزار و ضمن بررسی عملکرد پایگاه ، برنامه های آتی بررسی و مصوب گردید . فیروز زارع […]

✅جلسه هماهنگی شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد برگزار شد .

این جلسه با حضور حاج اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام ، اعضای شورای پایگاه و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری در سالن جلسات برگزار و ضمن بررسی عملکرد پایگاه ، برنامه های آتی بررسی و مصوب گردید .

فیروز زارع در این جلسه به مشارکت بسیجیان در امورات شهرداری از جمله امور خدماتی ، فرهنگی ، ورزشی و برنامه های اجتماعی تاکید کرد .

وی گفت : با توجه به تاکید شهردار محترم در خصوص اجرای برنامه های ویژه کارکنان ، یکی از برنامه های پایگاه بسیج شهرداری نیز استفاده از این حمایتها برای اجرای برنامه های مختلف و اجتماع محور و بزرگداشت مناسبات ملی و مذهبی می باشد .

برگزاری زیارت عاشورا ، مشارکت در برنامه های فرهنگی و نیز کمک به مدیریت در اجرای وظایف ذاتی شهرداری از جمله برنامه های آینده پایگاه خواهد بود و برگزاری همه هفته زیارت عاشورا ، تکریم ارباب رجوع و به ویژه ایثارگران عزیز از جمله برنامه های مصوب شده در این جلسه بوده است .