قال الرضا(ع) : من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق عرصه فرهنگ وکار فرهنگی اتفاقی است که اغلب نتایج آن در بلند مدت جلوه نمایی می کند و استمرار کارهای فرهنگی در تثبیت اهداف آن موثر خواهد بود . خداوند بلندمرتبه را شاکریم که باحمایت مسئولان و فرهیختگان عزیز و تلاش اعضای ستاد برگزاری مراسمات روز […]

قال الرضا(ع) :
من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق

عرصه فرهنگ وکار فرهنگی اتفاقی است که اغلب نتایج آن در بلند مدت جلوه نمایی می کند و استمرار کارهای فرهنگی در تثبیت اهداف آن موثر خواهد بود .

خداوند بلندمرتبه را شاکریم که باحمایت مسئولان و فرهیختگان عزیز و تلاش اعضای ستاد برگزاری مراسمات روز فرهنگی هشتگرد که از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ آغاز گردید مطابق با تقویم پیشنهادی اجرا و اقدامی بزرگ در راستای معرفی هویت شهری برداشته شد .

برگزاری مراسم غبار روبی مزار مطهر شهدا، بازدید از کاروانسرا، افتتاح نمایشگاه خوشنویسی، برگزاری تئاتر خیابانی ، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری و مراسم باشکوه ۱۷ آذر در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی از جمله اقدامات شهری بوده است که با تصویب کمیسیون فرهنگی اجرا گردید .

اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حال ما شده و مقدرات به این تعلق یافته که در جهت تفهیم و تعمیق فرهنگ اسلامی ایرانی گامی هر چند کوچک را برداریم ، فرصت را غنیمت شمرده و از حمایتهای بی دریغ نماینده محترم مجلس ، فرماندار محترم ، امام جمعه معزز ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای کمیسیون فرهنگی و نیز تلاش های مهندس علی یعقوبی شهردار محترم هشتگرد ، مهندس امینی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری ، کلیه کارکنان شهرداری هشتگرد از تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه فرهنگی و نیز همراهی دستگاه های شهرستان از جمله نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، بنیاد شهید ، انجمن خوشنویسان ، اداره ورزش و جوانان و به ویژه اداره میراث فرهنگی و گردشگری تقدیر و تشکر می نمایم .

امید است در استمرار برنامه‌های فرهنگی وعمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عرصه فرهنگ و هنر یاریگر مدیریت شهری هشتگرد باشید.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

رضا واحدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد

@hashtgerdcity