✅بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی در جلسه شورای اسلامی شهر با شهردار هشتگرد جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با مهندس یگانه شهردار هشتگرد در خصوص بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی برگزار شد . مهندس اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از روند مناسب پیشرفت پروژه های عمرانی , خواستار پیگیری مجدانه جهت […]

✅بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی در جلسه شورای اسلامی شهر با شهردار هشتگرد

جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با مهندس یگانه شهردار هشتگرد در خصوص بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی برگزار شد .

مهندس اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از روند مناسب پیشرفت پروژه های عمرانی , خواستار پیگیری مجدانه جهت بازگشایی معبر ۱۶ متری جنوبی شهر شد .

اسحاقی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده , بازگشایی و راه اندازی این مسیر را موجب تسهیل در ترافیک خیابان اصلی دانست .

علی جوادی رئیس کمیسیون عمران شورا , خرید و حمل و پخش بالغ بر ۶۰ هزار تن آسفالت در معابر شهری را قابل تحسین خواند و توجه به لکه گیری معابر فرعی و نوار حفاری و نیز تسریع در آسفالت مسیر سبزعلی آباد را از جمله خواسته های شهروندان عنوان کرد .

حسین جوادان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از برنامه های متعددی سخن گفت که در کمیسیون فرهنگی برای بزرگداشت ۱٧ آذر (روز فرهنگی هشتگرد ) با همکاری اداره میراث فرهنگی و سایر دستگاهها تصویب گردیده و در حال پیگیری است .

وی گفت : هرچند در اولین سالروز فرهنگی هشتگرد , شیوع کرونا موجب محدودیت تجمعات گردیده , اما تمامی تلاش برای استفاده از پتانسیلهای موجود برای نهادینه سازی این روز بکار گرفته شده است .

علی شجری پور عضو شورای اسلامی شهر خواستار پیگیری تفاهم نامه با اداره برق و جابجایی تیرهای برق مزاحم از معابر شهری شد .

وی با اشاره به تعریض های صورت گرفته. , وجود تیرهای برق مزاحم را مانع از بهره برداری از املاک تملک شده دانست و اظهار امیدواری کرد با پیگیریهای شهردار و کارشناسان شهرداری و مشارکت مسؤلین اداره برق این طرح عام المنفعه به نتیجه ای مطلوب برسد .

رسول انصاری از اعضای شورای شهر , خواستار توجه بیشتر بر رعایت نکات فنی و نظارت بیشتر بر اجرای پروژه های عمرانی شد و تعریض معابر شهری را از جمله برنامه های دانست که نیاز است تا با جلب مشارکت شهروندان و جلب رضایت مالکین انجام گردد .

مهندس یگانه شهردار هشتگرد نیز با تشکر از حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر , پیشرفت پروژهای های متعدد عمرانی را نتیجه همفکری و تعامل اعضای شورا , پیشنهاد کارشناسی شده از طرف شهرداری و تصویب به موقع پارلمان شهری در زمینه اصلاح ردیفهای بودجه و همچنین تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری دانست .

یگانه گفت : خوشبختانه طی شش ماهه اخیر ,تمامی محلات شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده و در جای جای آن شاهد عمران و آبادانی بوده ایم .

شهردار هشتگرد از زحمات مسئولین مربوطه و کارگران زحمتکش خدمات شهری در نظافت و پاکیزگی شهر تقدیر کرد و افزود : ارتقاء خدمات به شهروندان سرلوحه کاری شهرداری بوده و نگهداری مناسب فضای سبز , جمع آوری زباله , مدیریت بحران و رسیدگی به حوادث , تعمیر و بهسازی ماشین آلات و لایروبی ۱۴ نهر بزرگ سطح شهر و پیش بینی برای مدیریت حوادث از جمله کارهای حوزه خدمات شهری می باشد .

وی با اشاره به کاهش منابع درآمدی شهرداری و همچنین محدودیت در صدور مجوز برای املاک قولنامه ای , روند کسب درآمد را از محل ردیفهای کوششی مناسب دانست و افزود : با برنامه ریزیها و تلاشهای صورت گرفته در حوزه مالی و درآمدی شهرداری , خوشبختانه بدون فروش املاک شهرداری , تمامی هزینه ها تامین و علاوه بر آن بر سرمایه های شهرداری و املاک متعلقه افزوده شده است .

مهندس یگانه : توجه به امور فرهنگی را از جمله اهداف ارزشمند مدیریت شهری دانست و بیان کرد : برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی , استفاده از بستر فضای مجازی و ساماندهی تبلیغات شهری از جمله کارهای فرهنگی انجام شده در ماههای اخیر بوده و امیدواریم با حمایت مسوؤلین و بویژه امام جمعه محترم شهرستان بتوانیم استمرار این برنامه ها و بویژه بزرگداشت اولین روز فرهنگی هشتگرد را شاهد باشیم .