✅تاکید شهردار هشتگرد بر لزوم آمادگی شهرداری برای بارشهای زمستانی ?جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس یگانه و با حضور معاونین برگزار و بر لزوم آمادگی شهرداری جهت فصول سرما و مقابله با حوادث احتمالی و بارشهای سنگین نزولات آسمانی تاکید شد. ?مهندس یگانه با اشاره به احتمال شروع زمستانی سرد و پر […]

✅تاکید شهردار هشتگرد بر لزوم آمادگی شهرداری برای بارشهای زمستانی

?جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس یگانه و با حضور معاونین برگزار و بر لزوم آمادگی شهرداری جهت فصول سرما و مقابله با حوادث احتمالی و بارشهای سنگین نزولات آسمانی تاکید شد.

?مهندس یگانه با اشاره به احتمال شروع زمستانی سرد و پر بارش و نیز شیوع کرونا ، بر لزوم حفظ سلامتی کارگران زحمتکش شهرداری تاکید و خواستار برنامه ریزی و تامین تجهیزات لازم شد .

?وی بهسازی و تعمیر ماشین آلات ، تکمیل تجهیزات مورد نیاز و تامین ذخیره ماسه و نمک برای استفاده در معابر شهری را از جمله اقدامات مهم و ضروری عنوان کرد و به شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع مشکلات تأکید نمود .

?یگانه با تقدیر از زحمات کارگران حوزه معاونت خدمات شهری از اقدامات گسترده و مستمر شهرداری در زمینه ضدعفونی روزانه معابر و اماکن عمومی ، عابر بانک ها ، مبلمان شهری و غیره سخن گفت و افزود : این اقدامات پیشگیرانه و مستمر و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا توسط شهرداری همگام با زحمات کادر محترم درمانی و سایر دستگاهها و مشارکت شهروندان توانسته است موجب کنترل بیماری کرونا گردیده و اکنون نیز با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و طرح محدودیت‌های تردد ، خوشبختانه تعداد مبتلایان و متوفیات کرونا روز به روز کاهش یافته و اقدامات شهرداری به صورت مستمر و روزانه ادامه دار خواهد بود.

?شهردار هشتگرد گفت : یکی از موضوعات مهم در شرایط فعلی ، پاکسازی و نظافت محیط شهری و جمع‌آوری مرتب و منظم زباله است که خوشبختانه با تلاش مجموعه خدمات شهری ، جمع آوری زباله به صورت مرتب انجام گرفته و شهر از نظافت و پاکیزگی مطلوبی برخوردار است.

?در ادامه موضوعات مختلف درآمدی و روند پیشرفت پروژه های عمرانی در حوزه های معاونین مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

?از جمله مصوبات این جلسه تلاش جهت ادامه تعریض املاک واقع در طرح ، چاپ کتابچه حاوی پیامهای دریافتی از مسولین و فرهیختگان در هفته فرهنگی ، تکمیل پروژه های عمرانی و پیگیری طرح های سرمایه گذاری شهرداری بوده است .