‍ ( ‍ ✅تکریم ارباب رجوع توسط بسیجیان شهرداری هشتگرد ?شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد در اقدامی تحسین برانگیز ، در ایام شیوع کرونا و در جهت کاهش تردد ارباب رجوع ، اقدام به راه اندازی میز خدمت نمود . ?بی شک توصیه های مسولین و رعایت پروتکل های بهداشتی که این روزها […]

‍ ( ‍ ✅تکریم ارباب رجوع توسط بسیجیان شهرداری هشتگرد

?شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد در اقدامی تحسین برانگیز ، در ایام شیوع کرونا و در جهت کاهش تردد ارباب رجوع ، اقدام به راه اندازی میز خدمت نمود .

?بی شک توصیه های مسولین و رعایت پروتکل های بهداشتی که این روزها در رسانه های عمومی و فضای مجازی به کررات اعلام می گردد راهکاری کارشناسی در جهت جلوگیری از شیوع و کنترل بیماری است و علاوه بر استفاده از ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده ، کاهش مراجعات به ادارات و عدم حضور در اماکن عمومی و تجمعات توانسته است در کنترل بیماری تاثیر بسزایی داشته باشد .

?بسیجیان پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد نیز در راستای همکاری با مسؤلان شهرداری ، سلامت شهروندان و تکریم ارباب رجوع از ابتدای تابستان اقدام به راه اندازی میز خدمت نموده و درخواست‌های مراجعان و بویژه سالمندان را پیگیری و مشکلات آنها را رفع می نمایند .

?اعضای پایگاه بصورت همه روزه در دفتر پایگاه واقع در طبقه همکف شهرداری که دسترسی مناسبی نیز برای مراجعان دارد حضور یافته و همانگونه که بسیج همیشه و در همه صحنه های انقلاب همراه مسؤلان بوده اکنون نیز بر این وظیفه انسانی خود عمل می نمایند .

✴️از زحمات برادر بسیجی امیر منصور توده روستا معاونت توسعه مدیریت و منابع ، اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه و بسیجیان شهرداری هشتگرد در تجهیز ، پویایی و خدمات رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر می گردد .

“روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد “